וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: "ויטסל חתם בטיאנג'ין", אלכסיס יגיע ליובנטוס?

בסין מדווחים שקשרה של זניט מצטרף לקבוצה של קנבארו וירוויח כ-18 מיליון יורו בשנה. אלופת איטליה מעוניינת בכוכב ארסנל, מוריניו רוצה את סאול וגריזמן תמורת 145 מיליון ליש"ט

one

העברות

* פ.ס.וו איינדהובן השלימה את שאילתו של מרקו ואן חינקל. הקשר ההולנדי ישוב לקדנציה נוספת אצל פיליפ קוקו אחרי שלא זכה לדקות בצ'לסי. במקביל דרשו הבלוז כי ההולנדי יאריך את חוזהו בקבוצה עד 2019, כתנאי להשלמת העסקה.

* ולנסיה הודיעה כי וורו יאמן את הקבוצה עד סוף העונה. רק בסוף השבוע האחרון בחר צ'זארה פראנדלי לעזוב את העטלפים בשל חילוקי דעות עם ההנהלה, שבחרה לתת אמון בעוזר המאמן שעמד על הקווים כמאמן זמני בארבע קדנציות שונות.

* אקס נבחרת צ'ילה, מארק גונזאלס, הצטרף רשמית לקולו קולו.

* דינמו קייב הודיעה על צירופו של גיאורגי ציטיאשווילי. הקשר בן ה-16, שנולד בישראל, הוא בנו של קלמנטי ציטיאשווילי ששיחק בעבר בהפועל ראשון לציון, בני יהודה והיה שייך למכבי תל אביב. התכשיט הצעיר נחשב לאחד השחקנים הכישרוניים והוא חתם עד 2018, עם אופציה להמשך ההתקשרות.

שמועות

* על פי כל הדיווחים אקסל ויטסל, קשרה בן ה-27 של זניט ונבחרת בלגיה, חתם לשלוש שנים בטיאנג'ין, הקבוצה הסינית אותה מאמן פאביו קנבארו. תחילה דווח כי ויטסל יצטרף לשנגחאי SIPG (קבוצתם של מאמנו לשעבר אנדרה וילאש בואש והולק ששיחק איתו בזניט) שהגישה אף היא הצעה, אך טיאנג'ין היא שניצחה בקרב על שירותיו. ויטסל צפוי להרוויח 18 מיליון יורו בשנה ויהיה בעל השכר השביעי בעולם, יותר מזלאטן איברהימוביץ'.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס רוצה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס, כוכבה הצ'יליאני של ארסנל. על פי הדיווח אלופת איטליה עשתה רווח של 340 מיליון ליש"ט ב-2016 ומוכנה להסתער על השוק.

* למנצ'סטר יונייטד עוד יש מטרות לעונה הנוכחית, אך ז'וזה מוריניו כבר חושב קדימה. באנגליה מדווחים כי הפורטוגלי מעוניין להנחית בקיץ את אנטואן גריזמן וסאול מאתלטיקו מדריד, תמורת 145 מיליון ליש"ט, כמחליפים לוויין רוני ומייקל קאריק בהתאמה.

* בברצלונה בטוחים כי עסקת ז'ואאו קאנסלו תצא לפעול כבר בחודש ינואר. על פי מתווה העסקה האלופה תשלם לוולנסיה 30 מיליון יורו ותעביר את אלש וידאל. במקביל, העטלפים קרובים לצרף את קיקו פמניה שמסוגל לשחק גם כמגן ימני.

* בורוסיה דורטמונד מעוניינת לצרף את הכוכב הצעיר של פאריס סן ז'רמן, ז'אן קווין אגוסטין. תומאס טוכל ינסה לצרף את הצרפתי בהשאלה במהלך חודש ינואר, בעיקר אחרי צירופו של יוליאן דראקסלר.

* עוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן, פול קלמנט, צפוי להחליף את בוב בראדלי כמאמן סוונסי.

* מאז הכישלון ביורו 2016, אקס נבחרת אנגליה רוי הודג'סון נחשב למועמד המוביל לרשת את אלכס ניל כמאמן נוריץ'.

* בקפריסין טוענים כי אנטוניו קסאנו מנהל מגעים מתקדמים עם אפואל ניקוסיה.

* היכולת הטובה של ג'ק ווילשר העונה לא נעלמה מעיניהם של ראשי ארסנל. הקשר האנגלי, שהושאל לבורנמות', צפוי לקבל חוזה חדש אצל התותחנים כאשר יחזור לקבוצה.

* 'דיילי סטאר': אברטון הצטרפה למאבק להחתמתו של וירג'יל ואן דייק, בו מעוניינות גם מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. על פי הדיווח, רונאלד קומאן משוכנע שיצליח להחתים את חניכו לשעבר בסאות'המפטון.

חלוץ פריס סן ז'רמן חסה רודריגס. AP
בדרך לאולימפיקו? חסה/AP

* בצרפת מדווחים כי מונאקו שוקלת להציב את ז'ואאו מוטיניו ברשימת ההעברות.

* סנדרלנד משוועת לחיזוק. השם החדש בפנקס של החתולים השחורים הוא יוטו נגאטומו, שלא נמצא בתוכניות של אינטר לקראת 2017.

* בנואה טרמולינאס צפוי לעזוב את סביליה במהלך חלון ההעברות, כך מדווחים בתקשורת הספרדית.

* מארסיי מנסה לנצל את העונה המאכזבת של ווסטהאם. הקבוצה מדרום צרפת פנתה לסופיאן פגולי, שלא מרבה לשחק מאז שהגיע לפטישים.

* לא ברור מה יעלה בגורלו של חסה רודריגס. הספרדי, שהגיע לפ.ס.ז' וממעט לשחק, נקשר עם מעבר ללאס פלמאס. רומא וליברפול הצטרפו למאבק על החלוץ, שכנראה מעדיף לשחק במדי הג'אלורוסי.

* האם האחים ג'אקה עומדים להיות יריבים בדרבי לונדוני? אל גרניט שמשחק בארסנל עשוי להצטרף טאולנט ג'אקה, שמועמד להגיע לווסטהאם מבאזל. הפטישים מעוניינים גם בחלוץ סאות'המפטון שיין לונג.

* אחרי שמנצ'סטר יונייטד דחתה את הצעתה של ווסט ברומיץ' על סך 18 מיליון ליש"ט תמורת מורגן שניידרלין, הקבוצה של טוני פוליס מתכוונת להעלות את ההצעה ל-20 מיליון.

* פנרחבחצ'ה רוצה להחתים את חסוס נבאס ממנצ'סטר סיטי ותציע תמורתו 17 מיליון ליש"ט.

ז'ואאו מוטיניו שחקן מונאקו. רויטרס
יעזוב? מוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully