וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "הריכוז שלנו היה יוצא מן הכלל", מילנר: "משחק קשוח"

ליברפול סגרה את 2016 במקום השני, הגרמני מרוצה מההגנה שלו: "אני לא זוכר מצבים מסוכנים של סיטי". גווארדיולה עוד מאמין: "נראה מה יהיה בחצי השנה של העונה". מספרי המשחק והציוצים

מאמן ליברפול יורגן קלופ, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
חייך גם בסיום. קלופ עם פפ/רויטרס

ליברפול סגרה הערב (שבת) את שנת 2016 במקום השני בפרמיירליג, עם ניצחון דחוק על מנצ'סטר סיטי ומשחק 24 ברתף באנפילד ללא הפסד. יורגן קלופ עלה למאזן חיובי במפגשים מול פפ גווארדיולה, שמצידו צבר כבר ארבעה הפסדי ליגה כמאמן סיטי (בבאיירן מינכן הגיע לארבעה הפסדים רק אחרי 60 משחקים). סרחיו אגוארו חזר אחרי השעיה של ארבעה משחקים ולא היה במיטבו, בלשון המעטה. למעשה, הארגנטינאי לא נגע בכדור ברחבה של ליברפול אפילו פעם אחת כל ההתמודדות. אגוארו מעולם לא כבש באנפילד, זה היה השמיני שם.

אדם ללאנה, לעומתו, פורח. האנגלי סיפק את הבישול השביעי שלו העונה בליגה, ובסך הכול היה מעורב מתחילת השנה ב-14שערים, יותר מכל קשר אחר בחמש הליגות הבכירות.

קלופ אמר בסיום: "מנצ'סטר סיטי מאוד איכותית. כאשר אתה משקיע כל כך הרבה במשחק אתה רוצה לצאת ממנו עם הכול. תודה לאלוהים שהצלחנו כי אנחנו צריכים לשחק שוב ביום שני. היה קשה, לא הצלחנו ליצור הרבה מצבים. שמרנו טוב מאוד וכבשנו שער נפלא. היינו מסוכנים יותר, אני לא זוכר מצבים מסוכנים של סיטי".

על ההגנה של ליברפול: "אני יודע שכולם מדברים על ההגנה שלנו. מה שחשוב זה לא להימנע מספיגות, זו המטרה הסופית, מה שחשוב זה לעבוד ביחד. אני חושב שבעטו לעבר השער שלנו הכי מעט בליגה. היום רמת הריכוז שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. לא איכפת לי שיבקרו את ההגנה שלנו".

שחקן ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום. רויטרס
"התאמנתי הרבה על נגיחות". ויינאלדום חוגג/רויטרס

כובש שער הניצחון ג'ורג'יניו ויינאלדום: "קיבלתי הרמה טובה מאדם ללאנה והייתי במקום כדי לנגוח. אנשים לא חושבים שאני יכול לנגוח כי אני לא גבוה במיוחד, אבל התאמנתי הרבה על נגיחות כשהייתי צעיר. החברים שלי לקבוצה גורמים לי להרגיש בבית, היה קל להתאקלם בפרמיירליג. האנשים שעובדים במועדון עזרו לי לארגן את הבית ועכשיו אני יכול להתמקד בכדורגל".

ג'יימס מילנר: "היה משחק קשוח מול קבוצה מצוינת. מה שהיה חשוב זו התוצאה. זו הייתה אחת ההופעות הפחות טובות שלנו, אך שיחקנו באומץ. היינו צריכים לסחוט את התוצאה, אי אפשר תמיד לנצח כמו שרוצים. יש עוד דרך ארוכה אבל זה משביע רצון להיות במקום השני בשלב הזה".

פפ גווארדיולה: "התחלנו טוב מאוד. הם כבשו במצב הראשון היה שלהם וזה הקשה עלינו. במחצית הראשונה כמעט לא ייצרנו כלום, אבל השתפרנו מעט בשנייה. ככה זה, כמעט ולא היה מצבים בטוחים במשחק. במשחקים מהסוג הזה הדברים הקטנים עושים את ההבדל. אנחנו מתמקדים במשחק הבא, לא באליפות, מה שחשוב עכשיו זה ברנלי. עכשיו אנחנו פותחים את החצי השני של העונה, נראה מה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צמרת הפרמיירליג ב-2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully