וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ברבע גמר גביע המדינה: אשדוד וחיפה רוצות מקום בחצי הגמר

31.12.2016 / 15:52

העולה השנייה לפיינל פור הגביע תיקבע במשחק בו תארח הקבוצה של מאיר טפירו, בהופעת בכורה של פרסטון נואלס, את הירוקים מהכרמל (21:00, ספ' 5). קרמייקל מחוץ לסגל אשדוד, ג'ייק כהן בספק

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון בין הקבוצות

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יימשכו מחר (ראשון) במשחק בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את מכבי חיפה (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, אלעד לייבוביץ' ועופר מנהיים). שתי הקבוצות נפגשו בפעם האחרונה לפני קצת יותר מחודש כשהקבוצה של עופר רחימי הביסה את יריבתה מעיר הנמל ברוממה 68:89 כשעמית שמחון צולף 22 נקודות. אשדוד היא פיינליסטית הגמר מהעונה שעברה, שעברה בסיבוב הקודם את מכבי רעננה, מוליכת הלאומית, ואילו חיפה, שדילגה מעל אליצור קרית אתא בשמינית הגמר, הגיעה למעמד חצי הגמר לפני שנתיים, ובשנה שעברה נעצרה ברבע הגמר על ידי מכבי תל אביב.

שחקן מכבי חיפה אלכס פרס עם עמית שמחון. אדריאן הרבשטיין
שוב יחגוג על אשדוד? עמית שמחון/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד מגיעה למשחק אחרי שהובסה במחזור האחרון על ידי בני הרצליה בחוץ, והתדרדרה למקום ה-11 בטבלת ליגת העל, עם יתרון שני ניצחונות על פני מכבי קרית גת האחרונה. באשדוד ערכו לפני שבועיים שינוי בסגל כשצירפו את פרסטון נואלס וג'קי קרמייקל, והאחרון אכזב במשחק הראשון שלו נגד הרצליה. נואלס, שלא שיחק בשבוע שעבר, יתפוס את מקומו של קרמייקל, כשאד דניאל, שאמור להיות זה שישוחרר בקרוב מהסגל, ימשיך לשחק. ג'ייק כהן לא שיחק בשבוע שעבר בשל הליך שעבר בכף רגלו, והוא עדיין בספק להתמודדות.

פתיחת עונה רעה עברה על מכבי חיפה. הקבוצה של עופר רחימי מצאה עצמה אחרי עשרה מחזורים בליגת העל מדורגת במקום העשירי, קרוב מדי למקום שמוביל לליגה הלאומית. אלא שבשבועיים האחרונים הדברים סוף סוף נדבקים כמו שצריך לחיפה שעלתה לרבע גמר הגביע, ורשמה שני ניצחונות חוץ איכותיים בליגה - על הפועל אילת והפועל תל אביב, ולפתע קרובה מתמיד למרכז הטבלה. המשחק הנוכחי עשוי להיות האחרון של אלכס פרס, שהצטיין נגד הפועל תל אביב, כשבמהלך השבוע הקרוב ינחת בארץ גרגורי ורגאס ויצטרף לקבוצה. בחיפה רוצים להמשיך במומנטום עם עלייה לפיינל פור הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully