וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "הייתי שמח שהמצב שלי בברצלונה ייפתר כמה שיותר מהר"

הקשר המצוין של האלופה עדיין לא האריך את חוזהו שיפוג בקיץ 2018 והתייחס לעתידו: "אמרתי מיליון פעם שאני רוצה להישאר, אבל המועדון מחליט, הייתי שמח אם לא היה צורך להתעסק בזה"

one

ברצלונה האריכה לא מזמן את חוזיהם של לואיס סוארס וניימאר, אולם להנהלת המועדון מצפה עוד עבודה לא פשוטה בהמשך כדי להבטיח את הישארותם של ליאונל מסי, איבן ראקיטיץ', מארק אנדרה טר סטגן, לואיס אנריקה וגם אנדרס אינייסטה, שחוזהו מסתיים בקיץ 2018. המצב של אינייסטה יותר מורכב בעקבות גילו המתקדם יחסית (32), מה שמקשה על האלופה להציע לו חוזה ארוך טווח כפי שאולי הוא היה מצפה.

אינייסטה, הקפטן וסמל הגדול של ברצלונה, התייחס לעתידו וניסה לפזר מעט ערפל כשאמר: "הייתי שמח אם לא היה צורך לדבר על המצב הזה. דיברתי עם ההנהלה, אבל עדיין נותרה לי רק עוד שנה וחצי בחוזה. הדבר הכי הגיוני הוא שהנושא הזה ייפתר כמה שיותר מהר".

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
יעזוב או יישאר? אינייסטה/רויטרס

אינייסטה, שמשחק כבר כמעט 15 שנים בברצלונה ורשם יותר מ-600 הופעות במדי הבלאוגרנה, הוסיף: "אף פעם לא היו בעיות ביני לבין המועדון, שיהיה ברור. אנחנו מטפלים בנושא הזה בצורה דיסקרטית, אבל עם איך שהדברים מתנהלים על הדשא, אני אופטימי לגבי עתידי. אמרתי מיליון פעמים שאני רוצה להישאר, אבל המועדון מחליט לא אני. אני לא נשיא המועדון. אני חושב שלי ולמועדון יש את אותן מחשבות ואם ההופעה שלי תהיה אופטימלית, לא יהיו בעיות, אבל זה לא משהו שאני יכול להחליט לגביו בעצמי".

מי שתנסה לנצל את המצב העדין בין אינייסטה לקבוצתו, כך על פי הדיווחים היא יובנטוס שלוטשת את עיניה לעבר השחקן וכבר גיששה לגביו. גם לואיס אנריקה המאמן התייחס למצבו של אינייסטה ואמר: "לכל שחקן יש את המצב שלו מול המועדון, אבל אני מאוד מקווה שהוא יישאר. עשינו דברים גדולים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully