וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנדה נונייז מסתלבטת, ראוזי צפויה להודיע על פרישה מ-MMA

אחרי שניצחה תוך 48 שניות, אלופת ה-UFC מרשה לעצמה להתבדח. דמיאן לילארד מגונן, דיינה ווייט מספק תובנות וגם: ההבדלים הכספיים ההזויים ואיך הגיבה הרשת לקרב המפתיע?

רונדה ראוזי. רויטרס
קאמבק עצוב. רונדה ראוזי/רויטרס

רונדה ראוזי, אחת מלוחמות ה-MMA הגדולות בכל הזמנים, חיכתה 13 חודשים כדי לבצע את הקאמבק שלה ב-UFC. אולם, אפילו בחלומות הכי שחורים שלה היא לא האמינה שקרב החזרה שלה יהיה עגום כל כך ויימשך 48 שניות בלבד. ראוזי פגשה את אלופת העולם אמנדה נונייז שיצאה כמו מלוע של תותח והלמה בראוזי עם אגרופים עזים לפרצופה ואילצה את השופט הרב דין להפסיק את הקרב בזמן שראוזי שותתת דם ונראית אבודה לגמרי, אחרי 48 שניות בלבד.

ראוזי, שחזרה לזירה אחרי יותר משנה מאז אותו הפסד מפתיע להולי הולם ב-UFC 193, יצאה להפסקה הארוכה במהלכה טעמה מעולם השואו ביזנס, אך חזרה לאוקטגון כדי להשיב לעצמה את החגורה. ליריבה היו תוכניות אחרות, וזה נגמר בהפסדה השני ברציפות של הג'ודוקא לשעבר, שככל הנראה לא תתחרה יותר בענף ה-MMA.

"כשביקשתי את הקרב הזה ידעתי מה אני עושה", אמרה נונייז בסיום. "הכנתי את הגוף, הרוח והראש שלי לקרב הזה. אני יודעת שראוזי גדולה יותר, אני יודעת שהקהל אוהב את רונדה, אבל אף אחד לא ייקח את החגורה ממני". אחרי שראתה את ההילוך החוזר של הקרב אמרה נונייז: "זה מדהים, זה הרגע שלי עכשיו. לה היה את הזמן שלה, היא עשתה הרבה בספורט הזה. תודה לך רונדה, אבל אני האלופה, אני הלביאה".

"הזמן של רונדה חלף", הוסיפה נונייז המאושרת. "היא עשתה שירות נהדר לספורט הזה ואני מודה לה על כך, אך עכשיו הגיע הזמן שלי. אני האלופה ואני כאן כדי להישאר. אין לי ספק שהיא תודיע על פרישה בימים הקרובים. קרב חוזר? אם היא תרצה, אתייצב, אך היא שוב לא תצליח להתמודד עם האגרופים שלי".

ראוזי סירבה להתראיין לאחר הקרב, ומי שחיפש לשמוע אות חיים מכיוונה, נאלץ להסתפק בציטוטים של נשיא ה-UFC, דיינה ווייט: "ישבתי לצידה מאחורי הקלעים לאחר הקרב במשך 40-45 דקות ודיברנו. היא לקחה את ההפסד הזה בצורה קלילה יותר לעומת ההפסד להולי הולם. היא אוהבת לנצח ושונאת להפסיד, זה לא היה הלילה שלה. לא משנה אם היא תחזור להילחם שוב או לא, מבחינתי היא ווינרית ענקית. רונדה עשירה מאוד, היא לא צריכה להילחם יותר בשביל כסף, אבל היא מאוד תחרותית ויכול להיות שזה מה שיגרום לה לחזור לאוקטגון".

על אף ההפסד, ראוזי שלשלה לכיסה לאחר הקרב כשלושה מיליון דולרים - סכום עליו סוכם עוד לפני המפגש עם יריבתה הברזילאית, שהרוויחה מהקרב רק 100 אלף דולר, זאת למרות שניצחה את אחת הלוחמות הגדולות בתולדות ה-UFC.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully