וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "מצדי שלא יבוא קהל בכלל, ככה ננצח את מכבי תל אביב"

30.12.2016 / 14:01

משבר הכרטיסים לקראת המשחק בין בני לוד לצהובים עדיין לא הסתיים. אבו סובחי: "מכבי עשתה בלגן ולכן אני רוצה 200 שקל למבוגר ו-100 לנוער. ננצח אותם ונשאיר אותם בלי תארים"

אבו סובחי בעלי בני לוד. ברני ארדוב
כועס. אבו סובחי/ברני ארדוב

משבר הכרטיסים למשחק גביע המדינה בשבת הבאה בין מכבי תל אביב לבני לוד טרם נפתר, כך לפחות על פי יו"ר בני לוד אבו סובחי, שגם הבוקר היה מאוד לוחמני כלפי מכבי תל אביב. "טלפן אלי אתמול בערב מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר וביקש לבדוק מה אפשר לעשות עם מחירי הכרטיסים", סיפר אבו סובחי, "אמרתי לו שברגע שמכבי תל אביב לא הסכימה לתת לנו את החלק שלה בהכנסות, החלטתי להרים את המחיר ל-100 שקל למבוגר ו-50 שקל לנוער. ההתאחדות לא יכולה לחייב אותי לקבוע את המחירים שהיא רוצה. היא יכולה לבקש, אבל לא לחייב ולכן אני רוצה עכשיו 200 שקל למבוגר ו-100 שקל לנוער בגלל שמכבי תל אביב עשתה כזה בלגן".

אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
ישלמו מחיר גבוה? אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

אבל למה שמכבי תל אביב תיתן לך חצי מההכנסות?

"למה לא, חסר להם כסף? מה, אין להם מה לאכול שהם רוצים את ה-40 אלף שקל האלה? למה שלא יתחשבו בבני לוד? קבוצה מהליגה הלאומית שצריכה כל שקל למחייה שלה. שייתנו לי את ההכנסות ואני אארח אותם בכבוד עם קפה, עוגות וגם לבנה וסביח. חשבתי שמכבי תל אביב יבואו וייתנו לנו ליהנות מזה. הרי אנחנו מארחים ואנחנו נישא בהוצאות. יש לי 63 אלף שקל הוצאות על המשחק".

63 אלף שקל?

"כן, אתה יודע כמה שוטרים וסדרנים צריך? זה משחק שעלויות האבטחה שלו מאוד יקרות ואני לא מתווכח עם המשטרה. אתה יודע מה? אני מוכן שההתאחדות תעביר את המשחק לאצטדיון אחר ושנמכור כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל. אבל אם רוצים שהמשחק יהיה בלוד אני יכול למכור רק 2,550 כרטיסים ויש עוד 200 הזמנות שצריך לחלק, כך שאני צריך לפחות למכור ב-100 שקל כרטיס למבוגר. כולה 800 כרטיסי בוגרים אני יכול למכור למכבי תל אביב אז שישלמו 100 שקל או אולי אפילו 200 אם אני אחליט בסוף".

ומה עם הקהל של לוד? גם הם ישלמו 200 שקל?

"מה הבעיה? יש הרבה כסף בלוד. אוהדי לוד יבואו תאמין לי ואדרבא שלא יבוא אף אחד. שלא יבואו מלוד ולא יבואו ממכבי תל אביב. אנחנו ננצח את מכבי תל אביב אם לא יהיו אוהדים ביציעים ואז נשאיר אותם בלי אליפות ובלי גביע המדינה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully