וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12: "ברצלונה בעקבות ברניסלב איבנוביץ'"

באנגליה טוענים כי לואיס אנריקה מעוניין בבלם הוותיק של צ'לסי, ז'ורז'ה מנדש טען כי ריאל סירבה למכור את רונאלדו לקבוצה סינית. וגם: ויטסל ופודולסקי מבוקשים בסין, יורנטה יחבור שוב לקונטה?

one

בווידאו: השלושער של כריסטיאנו רונאלדו בדרבי

העברות

* דימיטריוס סיובאס, הבלם בן ה-28 של אולימפיאקוס, עבר בהשאלה ללגאנס הספרדית עד סיום העונה.

* סקוט קארסון, שוער דרבי קאונטי ולשעבר בנבחרת אנגליה, האריך את חוזהו במועדון עד קיץ 2019.

* קולביין סיגתורסון, חלוץ נבחרת איסלנד, חזר לנאנט אחרי שגלאטסראיי החליטה להפסיק את שאילתו מהקבוצה הצרפתית.

* כריסטיאן פולסן, קשר נבחרת דנמרק בן ה-36, ששיחק בין היתר בשאלקה, סביליה, יובנטוס, ליברפול ואייאקס, פרש מכדורגל אחרי שלא היה פעיל מאז יולי 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמרו "לא" לסינים, בינתיים. כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, טען ב"סקיי ספורטס" האיטלקי: "ריאל מדריד קיבלה הצעה של 300 מיליון יורו עבור רונאלדו מהליגה הסינית, בתוספת שכר שנתי של 100 מיליון יורו, אבל כסף זה לא הכול; המועדון הספרדי הוא לכל החיים".

* יובנטוס רוצה את אקסל ויטסל, קשרה הבלגי של זניט, אבל לצערם של האיטלקים - גם שנחאי SIPG רוצה אותו מתכננת להציע כסף גדול.

* מנכ"ל אתלטיקו מדריד מיכל אנחל גיל חשף: דחינו בקיץ הצעה ממנצ'סטר סיטי על האחים לוקאס ותאו הרננדס.

* דובר גלאטסראיי טוען: הקבוצה קיבלה הצעה מצוינת מבייג'ינג גואן על לוקאס פודולסקי, חלוצה הגרמני של הקבוצה הטורקית.

* בברזיל טוענים כי ברצלונה מכינה הצעה בסך 40 מיליון יורו לבאיירן מינכן כדי להחזיר את הקשר טיאגו אלקנטרה לקטלוניה.

* באיטליה מדווחים שיש התקרבות בין לוקאס לייבה לאינטר, שצפויה לצרף את הקשר הברזילאי בהשאלה מליברפול.

* על פי "יורוספורט", דורטמונד ושאלקה נאבקות על שירותיו של טאולנט ג'אקה, קשר נבחרת אלבניה ופ.צ. באזל. שתי הקבוצות כבר פנו לאלופת שוויץ.

* ואלטר בירסה, 30, הקשר הסלובני הבינלאומי של קייבו, נמצא על הכוונת של שלושה מועדונים בסין (שנגחאי שנואה, בייג'ינג גואן וצ'אנגצ'ון יטאי) שמוכנות לשלם 10 מיליון יורו כדי לצרפו.

* גנואה, שראתה את תומאס רינקון עוזב אותה לטובת יובנטוס, עשויה להביא במקומו מהאלופה את הרנאנס הברזילאי. לקשר בן ה-31 יש חוזה עד יוני 2018, וגם הוא מחזיק בכמה הצעות מסין וה-MLS.

* על פי "סקיי ספורטס", לסטר סיטי פנתה לססואולו כדי לרכוש את הבלם האיטלקי הבינלאומי פרנצ'סקו אצ'רבי.

* "טוטוספורט" האיטלקי מדווח שהצרפתי הצעיר אמבאיי ניאנג עשוי לעזוב את מילאן כבר בינואר, לטובת קבוצה מהפרמיירליג. המחיר: 20 מיליון יורו.

* אל המתעניינות בקיצוני ההולנדי ממפיס דפאי הצטרפה גם פורטו, שמעוניינת לצרפו בהשאלה עד סיום העונה.

ליאונל מסי עם זלאטן איברהימוביץ' שחקני ברצלונה. רויטרס
מעריץ. זלאטן את מסי/רויטרס

* ב'סאן' האנגלי מדווחים שברצלונה מעוניינת להחתים את בלמה הוותיק של צ'לסי, ברניסלב איבנוביץ'. הסרבי בן ה-32 מתאים לדרישות של בארסה, משום שהוא יכול לתת תפוקה מידית בהגנה גם כמחליף, כך על פי הצהובון.

* ארדה טוראן מבהיר למרות השמועות: "אני מאושר בברצלונה. אני נמצא בקבוצה הגדולה בעולם, וחתום איתה עד גיל 33. למה שאעזוב?".

* עוד בברצלונה: ב'אל מונדו' מדווחים שהקטאלנים בעקבות בלמה הצרפתי של זלצבורג, דאיו אופמקאנו, שזכה לכינוי "סמואל אומטיטי החדש".

* ב'אס' הספרדי טוענים כי צ'לסי מחפשת חלוץ ומרכזת את המאמצים בהחתמתו של פרננדו יורנטה. הספרדי עבד תחת אנטוניו קונטה ביובנטוס.

וגם: זלאטן מהלל את מסי

* זלאטן בראיון ל-ESPN על מסי: "הוא יחיד במינו, לא יודע אם נראה אי פעם שחקן שעושה דברים בסגנון הזה, אני לא חושב שזה אפשרי. היה לי את המזל לראות אותו כל יום, אמרתי את זה בעבר, הוא כמו פלייסטיישן - אתה נותן לו את הכדור והוא מתחיל לעבור שחקנים. זה מסי".

בעוד זלאטן עבר שורה ארוכה של קבוצות, מסי נותר רק בבארסה והשבדי בטוח שהוא יפרח בכל מקום: "מדובר בשני שחקנים שונים, מבחינת יכולת וסגנון. אני אחד שעבר בכל העולם וכבשתי ליגות שונות, הוא זה שנשאר במקום אחד הרבה שנים ועשה דברים מדהימים. אם הוא יכול לעשות את זה שם, הוא יוכל לעשות את זה בכל מקום, כי הוא כדורגלן שמאוד אוהב את המשחק, הוא אוהב אותו כל כך שלא תהיה לו בעיה לפרוח גם במקומות אחרים ולעשות מה שהוא בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully