וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניבו לוי ובן ליברטי הורחקו מ-5 משחקי ליגה בשל אי הופעתם לנבחרת

בית הדין לספורט העניש בחומרה את השניים, שלא התייצבו לאימון שנערך ב-25 לחודש. עמית סטלמן זוכה. הפועל ראשון לציון החתימה את המקשר הסרבי מילוש דראגאש

ניבו לוי נבחרת ישראל בכדוריד. עודד קרני, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
נענש בחומרה. ניבו לוי/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדוריד

בית הדין לספורט דן הערב (חמישי) באי ההופעה לאימון נבחרת ישראל (ב-25 בחודש) של שלושה שחקנים (בהפרת חובה ואי קיום מחויבות לתקנון נבחרת ישראל). ניבו לוי ובן ליברטי נענשו ע"י הדיין ג'ורג' מנצור בהרחקה חמישה משחקי ליגה בפועל ועוד חמישה על תנאי למשך שנתיים (לוי יוכל לרצות את העונש רק בעת שיחזור לשחק בארץ). עמית סטלמן זוכה.

נבחרת ישראל תארח שני משחקים בשבוע הקרוב מול נבחרת קפריסין (ביום רביעי בקרית אונו, וביום חמישי ברחובות) למשחקי אימון. נבחרת העתודה של ישראל קיימה משחק הכנה הערב בבלגרד מול נבחרת העתודה הסרבית, בו היא נוצחה בתוצאה 36:22. שתי הנבחרות מתכוננות למוקדמות אליפות העולם עד גיל 21, ושתיהן ייפגשו מחר בצהריים למשחק אימון נוסף (הרבו להבקיע עדן ג'ינג'י ודוראל בן סעדון כבשו 5 שערים כל אחד). נבחרת העתודה תתמודד באיי פארו בסוף השבוע הבא מול נבחרות פינלנד, איי פארו ושוייץ על כרטיס העלייה לאליפות העולם שתיערך בקיץ באלג'יריה.

* מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, הפועל ראשון לציון, החתימה היום את המקשר הסרבי מילוש דראגאש, ששיחק בשני מועדוני הפאר של מקדוניה, ורדר סקופיה ומטאלורג סקופיה, והן בברגישר מהבונדסליגה. דראגאש, בן 26, 2.01 מטר על 110 ק"ג, שיחק לאחרונה בליגת האלופות במדי מטאלורג, וכעת הוא מגיע במקומו של גוראן בוגאנוביץ, המקשר הקרואטי שנפצע וסיים את העונה במדי האדומים. במולדתו, סרביה, כיכב דראגאש במדי מטאלופלסטיקה, משם עבר אל מועדוני הצמרת באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully