וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "בחרתי את הצוות הטוב ביותר, אבל לא את השחקנים המתאימים"

29.12.2016 / 9:00

בעלי מכבי חיפה מגן על הצוות שלו: "בחרתי את הצוות הטוב ביותר", והוסיף: "המועדון עושה הכול כדי שהשחקנים יצליחו, הם לא מחזירים". בקבוצה אומרים: "אצילי מצדו לקחת אחריות, הוא שם הרבה כסף"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"אני מאמין שבחרתי את הצוות הטוב ביותר. יש כאן צוות שלא היה שנים במכבי חיפה, אבל כנראה שבחרתי את השחקנים הלא מתאימים". כך אמר אתמול נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בשיחה שהתקיימה במועדון. במהלך השיחה בחר שחר לגונן על הצוות המקצועי, בעוד במועדון היה מי שאמר אתמול: "כבר שנים שהוא שם עשרות מיליוני שקלים בעונה ואין תוצאות. יכול להיות שחלק מהמאמנים שהביא לכאן לא הביאו תוצאות, אבל כולם מבינים שזה עניין של בחירת הסגל. הכסף לא קובע שום דבר אם אין לך את השחקנים המתאימים. להאשים את עצמו במצב הזה זה מעשה אצילי. יש לו אחריות על התקציב, אבל מי שאחראי לגורל הקבוצה, לטוב ולרע, הוא הצוות המקצועי".

על ההפסד לסכנין אמר שחר: "לא מעניין אותי אם הפסדנו או לא, אבל לא הגיוני שקבוצה תרוץ יותר מאיתנו, בטח בבית. יש לנו מחויבות למועדון ולאוהדים. המועדון עושה הכל כדי שיצליחו, אך השחקנים לא מחזירים אותו דבר". כזכור, אתמול (רביעי) פרסמנו כי במהלך השיחה שקיים עם השחקנים, שחר טען כי הצוות המקצועי דיווח לו שמספר שחקנים לא מתנהלים כספורטאים מקצוענים. במועדון טוענים כי לא מדובר בהפרה של הקוד האתי עליו חותמים השחקנים מדי שנה, אלא בכל הקשור להתנהלותם באימונים ולמאמץ שהם משקיעים להצלחת הקבוצה. "שחר שם הרבה כסף כדי שאייולפסון יהיה כאן. ננסה להביא גם את דמארי ואולי עוד קשר או חלוץ זר. הוא רק נותן ונותן, עכשיו צריך להביא לו תוצאות", הוסיפו במועדון.

עוד בנושא:

שחר איים לשחרר שחקנים: "הצוות אומר שחלק לא מתנהלים כמקצוענים"
מריו מוסא שוחרר רשמית: "רציתי להישאר במכבי חיפה, זה הכדורגל"

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש במכבי חיפה צוות שלא היה שנים במועדון". שחר/אדריאן הרבשטיין

מוגרבי, באמצעות סוכניו, ביקש לנהל משא ומתן עם הפועל חיפה שרוצה שחקנים נוספים. כזכור, מוגרבי כבר ביקש לעזוב את המועדון וערך לאחרונה שיחות בנוגע לעתידו עם תור כריסטיאן קרלסן ורנה מולנסטיין. שובל גוזלן מבוקש בהפועל רעננה ועשוי לסגור שם בקרוב, כשגם בני סכנין מביעה עניין. עטאא ג'אבר עשוי לעזוב לבני סכנין או לליגה הבלגית. כמו כן, אופציית הקשר האחורי עלתה במועדון וייתכן שבסופו של דבר יוחתמו קשר וחלוץ זרים, וחיפה תוותר על מגן שמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully