וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות דורשת מהפועל באר שבע לתקן את כר הדשא בטרנר באופן מיידי

29.12.2016 / 13:30

בעקבות המצב הרע של המשטח, בהתאחדות פנו למנהלי האצטדיון בדרישה לטפל מיידית בנושא. אופוריה בקבוצה לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, ראדי ותורג'מן זכו למחמאות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. לפני כל משחק באירופה בחודשים האחרונים, אחד הנושאים עליו שוחחו שחקני הפועל באר שבע היה על הסקאוטים המגיעים לצפות בהם מהיציע. השחקנים היו מודעים בכל פעם שאותם סקאוטים הגיעו, וניסו להוכיח להם שהם יכולים לשחק באירופה. התוצאה: לא שחקן אחד ולא שניים נרשמו בפנקסים של לא מעט סקאוטים המייצגים קבוצות שונות באירופה. הפעם, ביציעים נכחו סקאוטים מגרמניה, אוסטריה וצרפת, שהגיעו לארץ לכמה ימים. בניגוד לפעמים קודמות, הפעם השחקנים לא היו מודעים כלל לנוכחות הסקאוטים, וחלקם נכנסו לרשימות. הם ימשיכו לצפות בקבוצות הישראליות גם במשחקים הקרובים בליגת העל. "ברור שאנחנו רוצים להתקדם לאירופה", אמר אחד משחקני הקבוצה. "אך אנחנו בעיצומה של עונה חלומית, ולכן כל אחד צריך לחשוב איך הופכים אותה לחלומית יותר ולא לפזול הצידה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:4 על עירוני קרית שמונה
ברדה: "הולכים גם על הליגה האירופית", בכר: "כיף לקחת תואר"

האלופה מניפה עוד תואר/יוסי ציפקיס

2. בערב שלפני גמר גביע הטוטו, הזמינה הבעלים אלונה ברקת את כל אנשי המועדון לביתה, להדלקת נרות. בקבוצה הסבירו שהמפגש, והשיחות של ברק בכר עם השחקנים לאורך השבוע, נועדו כדי להוריד את מפלס הלחץ אצל השחקנים, וראו זאת במהלך המשחק: "אין פה שחקן שבלעדיו אי אפשר לנצח, ובגלל זה יש פה קבוצה חזקה", אמר וובה בראון שחזר מפציעה. אני שמח שזכיתי בכל תואר בישראל, זו הרגשה עילאית. הפציעה? היה לי חוסר מזל בפראג, ועברתי חודשיים לא קלים. קשה לראות הכול מהצד, אבל עבדתי קשה מאוד כדי לחזור. אני שמח שבכר נתן לי את הצ'אנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאור מליקסון הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חזר לעניינים. מליקסון/יוסי ציפקיס

3. הרוטציה של בכר שוב באה לידי ביטוי. המאמן לא פתח עם ג'ון אוגו הסובל מרגישות בברכיים, ולא עם אנתוני וואקמה, מיחאי קורהוט ולואי טהא. מאור מליקסון, שחזר להרכב לראשונה מאז הפציעה, נראה עייף לקראת הדקה ה-70, אז הקים בכר את מוחמד גדיר להתחמם. בצעד לא שגרתי החליט המאמן, שכנראה חשב על המשחק הקרוב ביום ראשון, להכניס את גדיר דקה לאחר שהחל להתחמם. מאור בוזגלו, שהתחמם ולא נכנס, זכה לחיבוק חמים מבכר בסיום, שהסביר לו מדוע לא עלה לכר הדשא.

מהראן ראדי הפועל באר שבע אופיר טקיאר עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
שוב זכה לשבחים. ראדי/יוסי ציפקיס

4. מהראן ראדי ובן שהר זכו למחמאות על יכולתם, אך נראה שבקבוצה חגגו יותר מכל את השער האחרון, מאחר ורצו לראות את אליניב ברדה חוזה לעניינים. מלבד השער, בהפועל באר שבע היו מרוצים מכל המהלך באותה התקפה, אותו הוביל בן תורג'מן, שרשם משחק טוב על אף השער העצמי שכבש. לאחר שפרץ באגף ובישל לברדה, אנשי הספסל קפצו ממקומם וחיבקו את תורג'מן, כשגם בכר ניגש אליו והחמיא לו. שיר צדק אף הגדיל לעשות כששפך מים על חברו. "בן הציג משחק מצוין וכבש שער עצמי רק בשל חוסר מזל", אמר אחד השחקנים. "יש שחקנים שישר היו נשברים, במיוחד שהוא לא מרבה לשחק העונה, אבל הוא הרים את הראש, המשיך להיות טוב בהגנה וכבונוס רשם בישול אדיר. מגיע לו".

אמיר חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יגיע לבירת הנגב? חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

5. ומה עכשיו? עכשיו בהפועל באר שבע מסתכלים קדימה. חלון ההעברות של ינואר בפתח, אך במועדון לא מתכוונים לעשות שינויים מרחיקי לכת, אך על הפרק ישנן שתי סוגיות. האחת: שחררורו של יובל שבתאי. הקשר ביקש לעזוב להפועל רעננה כשגם מ.ס אשדוד רוצה אותו מאוד, אך בקבוצה עדיין לא משחררים את השחקן ויקבלו החלטה סופית בימים הקרובים. הסוגייה השנייה קשורה לחיזוק, כשבשלב זה לא ממהרים לצרף שחקני רכש. מי שכן עשוי להגיע הוא חלוץ בני סכנין, אמיר חלאיילה הצעיר. בהפועל באר שבע שוקלים לצרפו כהשקעה עתידית לאחר שיחתימו אותו על חוזה ארוך טווח. מעקב נעשה גם אחר עומרי אלטמן מהפועל תל אביב, אם זו אכן תפורק. בנוגע לדן איינבינדר, הרי שאם בית"ר ירושלים לא תיכנס עמו למשא ומתן בנוגע להארכת חוזהו, בקבוצה מבירת הנגב צפויים לנסות ולהחתימו לעונה הבאה.

אצטדיון טרנר, באר שבע. ברני ארדוב
הדשא יתוקן? כר הדשא בבר שבע/ברני ארדוב

6. ההתאחדות לכדורגל פנתה למנהלי האצטדיון בבאר שבע וביקשה לשפר באופן מיידי את כר הדשא. כזכור, לאחר המשחק מול הפועל תל אביב, פנו השחקנים להנהלה והתלוננו על כר הדשא. כעת גם בהתאחדות שמו לב לנושא, ובשבוע הבא יקיימו ביקורת במגרש. "מנהלי האצטדיון מודעים לבעיה ופועלים לתיקונה", אמר גורם בהתאחדות. "המצב לא כזה נורא כדי שידרוש צעד דרסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully