וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הולכים גם על הליגה האירופית", בכר: "כיף לקחת תואר"

28.12.2016 / 22:25

קפטן הפועל באר שבע הרשה לעצמו להתבדח אחרי הזכייה בתואר השני העונה, המאמן: "הצלחנו להביא את האיכות שלנו לידי ביטוי". שהר: "הוכחנו שאנחנו חזקים". קשטן: "התוצאה לא משקפת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דווקא אחרי התקופה הכי קשה של הפועל באר שבע העונה, הערב (רביעי) זכתה האלופה בגביע הטוטו בפעם השלישית בתולדותיה, לראשונה מאז עונת 1995/96 (זכתה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ב-2008/09). ברק בכר, שכבר זכה באליפות ובגביע אלוף האלופים עם האדומים ובגביע המדינה עם קרית שמונה, השלים זכייה בכל התארים האפשריים בכדורגל הישראלי, והוא רק בן 37.

עוד בנושא

הפועל באר שבע זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:4 על עירוני קרית שמונה

ברק בכר אמר בסיום המשחק: "אחרי שני משחקים שאתה לא מנצח אתה רוצה לבוא ולנצח, בטח שזה משחק על תואר. היה משחק שקול, אבל הצלחנו להביא את האיכות שלנו לידי ביטוי. זה תואר שהיה חשוב לקחת אותו. תמיד כיף לקחת תואר ולא משנה באיזה מפעל. אמרנו בתחילת העונה שאנחנו רוצים ללכת על כל התארים, לקחנו שניים ואנחנו עם הפנים קדימה".

על המשך העונה: "יש לנו את סכנין ביום ראשון, תגיע בשיקטאש ונתכונן אליה. צעד צעד. צריך לעשות רוטציות, אם היה עוד גביע הטוטו זה היה טוב לנו. מתחיל עוד מעט גביע כך שאפשר לחלק את הדקות. ראינו שאפשר לתת מנוחה כמו וואקמה ואוגו. צריך לחלקת את הדקות בצורה חכמה. זה לא פשוט, אבל אני שמח שיש לי סגל כזה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יכול לחייך. בכר/יוסי ציפקיס

על הגול של אליניב ברדה: "כל כך מגיע לו, הוא עבר פציעה כל כך קשה ומתסכלת. סמלי שהוא יכבוש את השער הזה. יש לנו כל כך הרבה מטרות השנה וזה כיף ונחמד, אבל הדבר הכי חשוב זה הליגה. רוצים לחזור לעצמנו ביום ראשון. לא חושבים מה עשינו, חושבים מה אפשר לעשות".

בן שהר, שכבש צמד במחצית הראשונה: "אמרתי גם שבוע שעבר שאנחנו לא במשבר. לא תמיד אפשר לנצח והיום הוכחנו שאנחנו חזקים ונראים טוב. אני הכי שמח בעולם. יש לנו שלושה תארים השנה ואני שמח. הצוות המקצועי יודע איך להשאיר אותנו רעבים. הקבוצה הזו בנויה על שחקנים שתמיד רוצים לשחק. יש סגל רחב ואני חושב שזה מוציא מהשחקנים המון. זה כיף לזכות בתארים, אני חושב שמגיע לנו. אחרי שבועיים שקצת ירד לנו הביטחון, הגענו רגועים ובטוחים בעצמנו".

על העונה האישית שלו: "אני מרגיש מאוד טוב, אני במקום שטוב לי ואני מקווה שזה רק ימשיך".

מהראן ראדי, שכבש שער יפהפה במצב של 1:2, אמר: "תודה לאל שיצא בחלקי להבקיע את השער השלישי. ראינו היום קבוצה שבכל משחק נותנים 200 אחוז. אנחנו משחקים כקבוצה ואתם רואים שזה לא נופל על שחקן אחד. יש לי את הרעב וזה ימשיך עד שהגוף יגיד לי לעצור. אני נהנה מכל רגע שאני משחק כדורגל. צריך לבוא צעד צעד. להגיד שאנחנו רוצים עוד תארים זה לשקר בפנים. רוצים לעבוד קשה בכל משחק כי הליגה לא קלה, אנחנו זוכרים מה קרה בעונה שעברה. קל זה בטוח לא יהיה".

אליניב ברדה: "אני שמח שהשער שלי הגיע יחד עם תואר למועדון. זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון הזה שנקרא הפועל באר שבע. זו זכות להיות כאן. התהליך החל עוד הרבה לפני, עם ההגעה של אלונה. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. אני גאה לייצג את המועדון הזה ולהיות חלק. יש פה רעב, הקבוצה רעבה. לא זוכר קבוצות שהביאו כל כך הרבה אוהדים לגמר גביע הטוטו. אנחנו הולכים גם על הליגה האירופית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
"עם הפנים קדימה". קשטן/יוסי ציפקיס

תומר קשטן היה מאוכזב בסיום: "מאכזב להפסיד בגמר גביע, באר שבע קבוצה טובה יותר אבל התוצאה לא משקפת את מה שהיה על כר הדשא. אנחנו עם הפנים קדימה, יש לנו את גביע המדינה בשבוע הבא ונחזור לעניינים".

על מצבת הפצועים: "יש לנו הרבה פציעות, אבל מספיק שחקנים שיכולים למלא את מקומם על הדשא. זה לא מנחם שהפסדנו לבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully