וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "ברגע שנגיע לפלייאוף, יהיה מאוד קשה להתמודד מולנו"

הרכז של הניקס נשמע אופטימי, למרות הפתיחה המהוססת של קבוצתו (14:16): "לא יידעו למה לצפות מאיתנו". קווין לאב: "אני ברמה של שחקן אולסטאר. יש לי מטרות אישיות אך הן צריכות להתאים למטרה העיקרית"

שחקן ניו יורק ניקס דרק רוז. AP
יגיעו לפלייאוף אחרי שלוש שנים עקרות? רוז/AP

האם לאחר שלוש שנים קשות, בהן לא הגיעו לפלייאוף והפסידו בסך הכל 115 משחקים, בניו יורק סוף סוף יחוו קצת ימים יפים? לאחר הפריצה של קריסטפס פורזינגיס בעונה שעברה וצירופו של דרק רוז משיקגו, הניקס פתחו את העונה בצורה לא רעה, ומאזנם עומד כעת על 14:16 שמציב אותם במקום החמישי במזרח לאחר קצת יותר משליש עונה. ב-ESPN נותנים כרגע לקבוצה סיכויים של 54.5 אחוז להגיע לשמונה הגדולות של המזרח, ומי שהתייחס לנושא הוא הרכז החדש.

רוז לא נשמע פסימי בכלל ואמר: "ברגע שנגיע לפלייאוף, נהיה קבוצה שמאוד קשה להתמודד מולה. שאר הקבוצות לא יידעו למה לצפות מאיתנו. המטרה שלנו היא להגיע לשם כמה שיותר מהר". יש לציין שהניקס מרגישים בשינוי עם ההגעה של הרכז, ובמשחקים שהוא לא היה על המגרש הם במאזן שלילי של 3:1. גם כרמלו אנתוני החמיא לחברו ואמר: "אנחנו משחקים שונה לגמרי כשהוא איתנו".

עוד בנושא:

טריפל דאבל 15 לווסטברוק, גם הארדן כיכב, בוסטון ניצחה את ממפיס
אריזה חיכה למג'ארי ביציאה מחדר ההלבשה, דוראנט נגד ה-NBA

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. רויטרס
"הזכייה באליפות משנה את הפרספקטיבה של אנשים". לאב/רויטרס

בנושא אחר, בליגה כבר מתעסקים בבחירות לאולסטאר שייערך בניו אורלינס בחודש פברואר. מי שלא זומן למשחק בשנה שעברה הוא האלוף הטרי ושחקנה של קליבלנד, קווין לאב, שהתייחס לנושא: "בתחילת כל שנה אתה חושב איך להשתפר ולתת את הכי טוב שלך. לא שכחתי לשחק, אני חושב שאני כן ברמה של שחקן אולסטאר. בכל מקרה, אני לא חושב שאני צריך יותר מדי הופעות עבר באולסטאר כדי להוכיח זאת וזה לא שאני חושב בכל ערב שאני חייב להיות שם".

לאב הוסיף: "אני חושב שהעובדה שזכינו באליפות משנה את הפרספקטיבה של האנשים, וברגע שאתה עובר את זה בעצמך אתה ממש שם לב לכך. לכל אחד יש גם מטרות אישיות, אך הן חייבות להתאים למטרה הכללית של מה שאנחנו עושים".

מאמנו בקאבלירס, טיירון לו אמר: "העונה צריכים להיות לנו שלושה שחקנים באולסטאר, במיוחד בהתחשב בצורה בה שלושתם משחקים. קווין שומר על רמה גבוהה מאוד וזה יהיה נהדר עבורו ועבור הארגון שהוא, לברון וקיירי יהיו שם". לברון ג'יימס הוסיף: "הוא עולה למגרש ופשוט משחק את המשחק שלו. קווין נמצא בנקודה שנוח לו בקבוצה ונהדר שהוא איתנו. אין עליו שום לחץ מיותר והוא עושה בדיוק מה שהקבוצה מצפה ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully