וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה הפסידה לאולימפיאקוס, ניצחון היסטורי לכוכב על צסק"א

הגנת הברזל של היוונים סידרה להם 62:71 על אוברדוביץ'. הסרבים המשיכו את העונה המופלאה שלהם עם 67:78 על אלופת אירופה, שסבלה מערב חלש של תיאודוסיץ'. הצגה לדונצ'יץ' בניצחון ריאל מדריד

לוקה מיטרוביץ' הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ככה חוגגים ניצחון היסטורי על אלופת אירופה. לוקה מיטרוביץ' וצ'רלס ג'נקינס בטירוף/GettyImages

פרט למשחק החוץ של מכבי תל אביב מול באסקוניה נערכו היום (חמישי) ארבעה משחקים נוספים ביורוליג. הערב הזה נפתח עם ניצחונה של ריאל מדריד, 78:80 בחוץ על אנאדולו אפס. הכוכב האדום המשיכה להפתיע עם 67:78 ענק על צסק"א מוסקבה, בעוד שאולימפיאקוס גברה בקרב ענקיות על פנרבחצ'ה 62:71. ז'לגיריס קובנה ניצחה בחוץ את מילאנו המתרסקת 70:78.

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד עם אנתוני רנדולף. GettyImages
פנומן. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 80:78

אחרי שני הפסדים רצופים, ביורוליג מול הכוכב האדום ובליגה מול בטיס סביליה, ריאל מדריד חזרה לנצח דווקא באיסטנבול ודווקא ללא השחקן הכי טוב שלה - סרחיו יול. המשחק הזה היה צמוד מתחילתו ועד סופו, כאשר ה-איש של ריאל במאני טיים היה לוקה דונצ'יץ', ילד הפלא הסלובני שבפיגור 75:73, פחות משלוש דקות לסיום, קלע סל קשה והוסיף עוד שלשה גדולה שקבעה 75:78 לבלאנקוס. אפס לא נבהלה ובריאנט דנסטון הווה עם מהלך גדול של סל ועבירה. ברנדון פול המצוין הצליח לחסום את רנדולף בצד השני, אבל דריק בראון החטיא וריאל חזרה להוביל בזכות ריבאונד התקפה של גוסטבו איון. אפס יצאה להתקפה קריטית אבל האניקט החטיא. אנדולו הצליחה לחטוף כדור מג'יי סי קרול, אבל הרטל החטיא על הבאזר וניצחון נשאר אצל ריאל מדריד.

לוקה דונצי'ץ נתן עוד הצגה עם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. רודי פרננדס הוסיף 14 למנצחים. ברנדון פול הוביל את אפס עם 16 נקודות, דריק בראון הוסיף 14 שלא הספיקו.

הכוכב האדום - צסק"א מוסקבה 67:78

אלופת אירופה מעולם לא הפסידה לכוכב האדום בלגרד, אבל למרות סגל צנוע מאוד שמבוסס על טהרת השחקנים הסרבים, הכוכב הצליחה להשיג ניצחון היסטורי, ועוד איזה ניצחון. צסק"א שיחקה לראשונה אחרי תקופה ארוכה עם שני האסים - מילוש תיאודוסיץ' ונאנדו דה קולו שחזר מפציעה, אבל מרקו סימונוביץ' וחבריו פתחו מבערים כבר ברבע הראשון עם 14:27 ולא הביטו לאחור.

אוגניין קוזמיץ' הסנטר הוביל את המנצחת עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. מרקו סימונוביץ' המצוין הוסיף 14 וצ'רלס ג'נקינס הזר היחיד של הקבוצה תרם 11 נקודות, כולל 6 אסיסטים ו-6 חטיפות. בצד השני מילוש תיאודוסיץ' נקלע לערב חלש במיוחד עם 6 נקודות ו-6 איבודים, נאנדו דה קולו היה חלוד עם 6 נקודות, כשרק וורונצביץ' הגיע לעבוד עם 21 נקודות (5 מ-9 מחוץ לקשת עבור הרוסים).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קים בירץ' אולימפיאקוס מול יאן וסלי פנרבחצ'ה. GettyImages
שני המצטיינים של הערב. קים בירץ' מאולימפיאקוס מול יאן וסלי מפנרבחצ'ה/GettyImages

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 62:71

שבוע אחרי הניצחון המרשים כל כך בחוץ על אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, ז'ליקו אוברדוביץ' ראה את קבוצתו מפסידה באולם השנוא עליו מימיו כמאמן פנאתינייקוס. המשחק הזה היה חד צדדי לחלוטין במשך שלושה רבעים, אבל פנרבחצ'ה חזרה ברבע הרביעי מפיגור של 20 נקודות ל-65:61 בלבד, אבל כאן נכנס לתמונה ואסיליס ספאנוליס שהיה רגוע עד כה והבטיח את הניצחון עם סל בלתי אפשרי ואסיסט נוסף ללוג'סקי שקבע 62:69 והבטיח את הניצחון. ספאנוליס הציג משחק פושר עם 7 נקודות, 7 אסיסטים וגם 5 איבודים, אבל הגנת הברזל של היוונים סידרה להם את הניצחון. מאט לוג'סקי הוביל את המנצחים עם 14, קים בירץ' הצטיין 10 נקודות ו-13 ריבאונדים. יאן וסלי הצטיין אצל המפסידים עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים.

מילאנו - ז'לגיריס 78:70

מעמדו של יסמין רפשה מאמן מילאנו התערער מאוד אחרי שהקבוצה הפסידה שבעה מתוך תשעת משחקיה האחרונים וההפסד הערב עלול לעלות לו במשרתו. מילאנו, שמאז העזיבה של אלסנדרו ג'נטילה נמצאת בצניחה חופשית, נחלה עוד מפלה מול ז'לגיריס המפתיעה של שאראס שהוסיפה למאזן עוד ניצחון חוץ מרשים אחרי שניצחה גם בבלגרד את הכוכב ואת אנאדולו באיסטנבול. ארתוראס מילאקניס חגג על ההגנה האיטלקית החלשה עם 16 נקודות, כולל 4 מ-5 מהשלוש. פאוליוס יאנקונס תרם 9 נקודות ו-11 ריבאונדים לקובנה שהשיגה את ניצחונה השישי העונה ופתחה פער על מכבי תל אביב במאבק האפשרי על המקום השמיני. מנטאס קלינייטיס הליטאי בלט אצל המפסידה עם 16 נקודות.

נמניה וידיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר במשחק בין הכוכב האדום לבין צסק"א מוסקבה. GettyImages
נהנה מכל רגע. נמניה וידיץ' בתא הכבוד בבלגרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully