וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תיקנס ב-45 אלף שקל, עונש הפחתת שתי הנקודות לא יופעל

28.12.2016 / 18:03

הקבוצה מהבירה שוב עמדה לדין בשל קריאות גזעניות, אך התנאי על הפחתת שתי הנקודות הוארך בשנה. דמאיו הודיע על צעדים חדשים שיינקטו: "התלוננו במשטרה נגד האוהדים, טביב יילחם עד הסוף"

צילום: אבי כהן עריכה: שניר דבוש

ההתאחדות לכדורגל קנסה את בית"ר ירושלים ב-45 אלף שקל בעקבות הקריאות הגזעניות שהושמעו במשחקה מול עירוני קרית שמונה. כך הוחלט היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות. כמו כן, הוחלט שלא להפעיל את עונש הפחתת שתי הנקודות שעמד נגד הקבוצה על תנאי ולהאריך אותו בשנה נוספת החל מהיום.

אוהדי בית"ר השמיעו במהלך קריאות גזעניות, נהמו לעבר אחמד עאבד וקיללו ללא הרף במחצית השנייה, אך השחקנים לא ירדו מהמגרש כפי שהצהיר טביב שקבוצתו תעשה. למרות זאת, נציג ההתאחדות לא דרש הפחתת שתי נקודות.

נציג התביעה של ההתאחדות אריאל פיינברג אמר: "ישנה תכנית של שיטת שלושת השלבים לטיפול בקריאות גזעניות. זה טרם עבר ועדת תקנון, אבל זה החל לפעול כבר במשחקים האחרונים. זה משחק ראשון לאחר החלת התכנית, ולמרות שהדבר עשוי להיות ברור, עם התכנית ובלי התכנית ברגע שיש קריאות יש עבירה וצריכה להיות הרשעה. עם זאת, אנו סבורים שיש לקחת בחשבון את העובדה שהתכנית בתחילתה ואת המאמצים שעושה הנאשמת ולעודד אותם. לא נדרוש את הפעלת התנאי של הורדת שתי נקודות בפועל".

משה דמאיו מנכ"ל בית"ר ירושלים. אבי כהן
שוב בבית הדין. משה דמאיו היום/אבי כהן

את הקבוצה ייצגו בדיון המנכ"ל משה דמאיו, עורך הדין של בית"ר רוני מוזסון וקב"ט הקבוצה עמוס מאיר. דמאיו הודיע כי הקבוצה הגישה תלונה במשטרה נגד האוהדים שהשמיעו קריאות גזעניות, ואמר: "יש הנחיות. התוכנית היא על פי פיפ"א. היא עמדה מספר חודשים בהתאחדות ורק כשאיימנו לרדת מהמגרש יישמו אותה. ביקשו מאיתנו לחכות עם שיטת שלושת השלבים עד שיעבור בתקנון, אך ענינו שאם לא יופעל מיידית אנחנו נרד מהמגרש וכך ההתאחדות הפעילה את זה. הבאנו מצלמות מיוחדות, סדרנים וצלמים שלנו ואנחנו מנסים לאתר אותם. הגשנו גם תלונה במשטרה נגד הקריאות הגזעניות, העברנו זאת למשטרת מוריה ואני הבנתי שחלק מהם צפויים להיעצר בימים הקרובים".

בסיום הדיון דמאיו אמר לכלי התקשורת: "אנחנו עושים הכל במלחמה הזאת. לא פנינו לשחקן שחקן בשלב זה, ערבי או ישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully