וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "מקווה שהאבטחה לא עבדה ופפ היה עסוק בהענקת חתימות"

מנג'ר סיטי הגיע לצפות בליברפול לקראת המפגש בשבת, הגרמני התלוצץ אחרי ה-1:4 מול סטוק ואמר: "אם הוא בא, זה מראה כמה המשחק גדול". קראגר: "ליברפול נהדרת, אבל צריכה שוער חדש"

יורגן קלופ מנג'ר ליברפול עם אדם ללאנה. רויטרס
קלופ וללאנה מרוצים/רויטרס

חגיגת חג המולד בפרמיירליג לא עוצרת לרגע והערב (רביעי, 21:45, ספורט 1 ו-HD), יינעל מחזור החג הראשון עם מפגש בין סאות'המפטו ולטוטנהאם. אתמול, ליברפול לא התרגשה מפיגור מוקדם בבית מול סטוק סיטי וחזרה בגדול, בדרך לניצחון מוחץ 1:4, שהקפיץ אותה שוב למקום השני, מרחק שש נקודות מהמוליכה צ'לסי.

בשבת הקרובה תארח הקבוצה של יורגן קלופ את מנצ'סטר סיטי, השלישית בטבלה, למשחק הגדול של החג והמאמן הגרמני נשמע מאוד מרוצה מהיכולת של שחקניו נגד הפוטרס: "ביטחון הוא ממש לא בעיה עבור הקבוצה שלנו כרגע. אנחנו יודעים איזה איכויות יש כאן, אבל לא מראים את זה כל הזמן. סטוק לחצה גבוה בתחילת המשחק ולא היינו רגועים מספיק במסירות שלנו, מה שהפך את המשחק לפרוע. היינו צריכים לעבוד קשה וכשזה קרה, הפכנו את המשחק למושלם מבחינתנו".

עוד בנושא:

ליברפול הביסה 1:4 את סטוק סיטי

פפ גווארדיולה דייויד מויס ביציע במשחק בין ליברפול סטוק סיטי. רויטרס
גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה, שיתארח אצל קלופ בשבת, הגיע למשחק ומנג'ר ליברפול אמר על כך: "זה ממש שגרתי, גם אני עשיתי זאת בעבר, אבל זה לא פשוט, כי אתה לא ממש יכול להתרכז במשחק בין כל החתימות שמבקשים ממך. אולי הוא לא ראה כלום... אני מקווה שהאבטחה שלנו לא עבדה ופפ היה עסוק כל הזמן בהענקת חתימות! המשחק נגד סיטי יהיה גדול לשתי הקבוצות והעבודה שפפ הגיע לכאן רק מעידה על כך".

ג'יימי קראגר, שחקן העבר של ליברפול ופרשן ההווה של "סקיי ספורטס", כינה את ההופעה של הקבוצה "נהדרת", אך התייחס לבעיית השוער, לאחר שאמש ספג סימון מיניולה שער רך מדי מג'ונתן וולטרס: "הוא היה חייב להציל את זה. יש לקבוצה בעיית שוערים. קאריוס נרכש כי קלופ לא חשב שמיניולה מספיק טוב, ועכשיו הוא נאלץ לחזור למיניולה. הקבוצה צריכה שוער חדש".

ליברפול כבשה ב-2016 לא פחות מ-86 שערים, הכי הרבה שלה בשנה קלנדרית מאז 1985, וכאמור, נותר לה עוד משחק אחד, ב-31 בדצמבר. חלק מזה הגיע בזכות היכולת המצוינת של אדם ללאנה, שכבש גם אתמול. בשבעה משחקי בית באנפילד העונה, הקשר עומד על ארבעה שערים וארבעה בישולים והוא סחט מחמאות מקלופ: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, אבל הוא כמובן לא יכול לשחק לבד. כולם היו טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully