וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגג דלף, המשחק בין כפר סבא למגדל העמק הועתק לאולם אחר באמצע הרבע השלישי

27.12.2016 / 20:54

עוד רגע ביזארי באדיבות הליגה הלאומית בכדורסל: אחרי שהמשחק בין השתיים הופסק וחודש, החליק חודולוב והקבוצות עברו לשחק באולם אחר. הפועל באר שבע ניצחה, אליצור קרית אתא הפסידה

האולם הרטוב בכפר סבא. ניב שמולי, סלאומית, בלוג הליגה הלאומית, מערכת וואלה! NEWS
בהתחלה עוד ניסו לפתור את הבעיה. הדליפה באולם/מערכת וואלה! NEWS, ניב שמולי, סלאומית, בלוג הליגה הלאומית

שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-12 בליגה הלאומית. הפועל באר שבע גברה על מכבי רעננה, מכבי רחובות הפתיע את אליצור קרית אתא ואילו המשחק בין הפועל כפר סבא להפועל מגדל העמק הועבר לאולם אחר באמצע הרבע השלישי לאחר שהגג באולם החל לדלוף בשל הגשמים העזים.

seperator

הפועל באר שבע - מכבי רעננה 76:67
הקבוצה הדרומית לא התקשתה ומהרגע הראשון שלטה בקצב, הרבה בזכות 16:28 ברבע הראשון. ג'ייסון וויליאמס בלט עם 19, אנטוני פישר וג'פרי אלן קלעו 12 כל אחד.

אליצור קרית אתא - מכבי רחובות 77:86
המארחת, מתחתית הליגה, הפתיעה את יריבתה אחרי משחק צמוד לכל אורכו. איוון ייטס בלט עם 16, יונתן לוי ואופק חכמון הוסיפו 12 כל אחד. סירדומיניק פינטר קלע 22 אצל המפסידה.

הפועל כפר סבא - הפועל מגדל העמק 61:99
שתי דקות מתחילת הרבע השלישי, במצב של 26:51 לכפר סבא, החל לדלוף גשם מהגג אל הפרקט. במצב הזה החליט צוות השופטים לעצור את המשחק למספר דקות. במהלך הראשון עם חזרת השחקנים לפרקט החליק שחקן מגדל העמק יבגני חודולוב, והשופטים עצרו את המשחק. הצדדים התייעצו עם רכז הליגות באיגוד הכדורסל, נפתלי גושן, והוחלט להעתיק את המשחק מאולם "הקווים" לאולם "אריק איינשטיין" החדש בעיר, שם חודש מאותה הנקודה. התקנון קובע כי אם הקבוצה האורחת לא מתנגדת למהלך, ניתן להמשיך את המשחק, והמשחק חודש באולם איינשטיין.

בסופו של דבר, יצאה הפועל כפר סבא עם ידה על העליונה כשדנזל לוינגסטון בלט עם 24 נקודות. איתן רוטנברג הוסיף 19 כשמרקוס רלפורד קלע 18 מנגד.

הפועל גליל עליון צפת - הפועל גלבוע/עפולה 73:77
מקסים קיקוס הוליך את המנצחת בדרבי הצפוני עם 19 נקודות, ג'רממין ג'ורדן הוסיף 17 ואוראל לב קלע 17 בצד השני.

הפועל רמת גן/גבעתיים - א.ס רמת השרון 81:100
שני רבעים - זה מה שהייתה צריכה הפועל רמת גן/גבעתיים כדי לנצח - השני והרביעי - במהלכם פתחה פער ניכר בדרך לניצחון. ג'מאל אולסוורה קלע 29, יניב סולומון הוסיף 21. בריאן אוסברי סיים עם 22 מנגד.

עירוני רמת גן - מכבי הוד השרון 80:65
סטורם וורן, עם 19 נקודות ועשרה ריבאונדים, הוליך את הוד השרון לניצחון, מרקו קילינגסוורת' קלע 22 עבור המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully