וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני הרצליה גברה 73:94 על הפועל ירושלים

העונה הלא יציבה של הקבוצה של פיאניג'אני נמשכה עם הפסד ליגה שישי. משעור בלט עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים אך נפצע בסיום, דניס הוסיף 17. סטודמאייר קלע 20 למפסידה. חולון גברה 93:100 על גלבוע/גליל

one

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל, שפותח את הסיבוב השני בליגה, נמשכו הערב (רביעי) עם שני משחקים נוספים. במוקד בני הרצליה גברה 73:94 על הפועל ירושלים והנחילה לה הפסד ליגה שישי העונה. קודם לכן, הפועל חולון גברה 93:100 על גלבוע/גליל ורשמה ניצחון רביעי ברציפות.

עוד הצגה. כרם משעור/מגד גוזני

בני הרצליה - הפועל ירושלים 73:94

בני הרצליה גברה הערב 73:94 על הפועל ירושלים והנחילה לקבוצה של פיאניג'אני את הפסד הליגה השישי שלהם העונה. הרבע הראשון היה צמוד, אך ברבע השני שחקניו של גורקה הובילו ריצת 6:15 בדרך ליתרון דו ספרתי. בפתיחת המחצית השנייה האורחת הראתה סימני חיים, אך נכנעה למשחק נהדר של סטיבן דניס וג'ף אדריאן, כאשר מעל כולם בלט כרם משעור שסיים עם דאבל דאבל. עד הסיום ירושלים המשיכה להחטיא ונתנה למארחת לטייל בצבע בדרך לנקודות קלות. הרצליה מנצחת ועולה למאזן 4:8, ירושלים יורדת למאזן 6:6. מה שהעיב על הניצחון היתה העובדה שכרם משעור נפצע לקראת הסיום, וכרגע לא ברור מהי חומרת הפציעה.

מהלך המשחק:

מעיין ומשעור הובילו פתיחה טובה של הרצליה, אך ליאור אליהו שמר את האורחת במשחק עם נקודות בצבע. יש לציין ששתי הקבוצות פתחו עם משחק הגנה מאוד רך. הרצליה הובילה בסיום הרבע הראשון 20:21. אדריאן פתח טוב את הרבע השני אצל המארחת, אך מנגד סטודמאייר רשם דאנק מהדהד ועצר את המומנטום. עד סיום המחצית שחקניו של גורקה החלו לרוץ בראשות דניס ומשעור ועלו ליתרון דו ספרתי. המחצית הסתיימה ביתרון 40:49 להרצליה. האורחת עשתה קולות של חזרה בפתיחת המחצית, אך גרין ומשעור לא נתנו לה להתקרב. הרבע הסתיים ביתרון 57:68 להרצליה. ירושלים המשיכה לא לתפקד, ולאחר ארבע דקות ללא סל שדה דייסון צימק עם שלשה. מנגד, משעור המשיך לטייל בצבע עד הסיום. הרצליה משיגה ניצחון יוקרתי 73:94.


קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 18 (12 ריבאונדים), סטיבן דניס 17, אבירם זליקוביץ' 13, ג'ף אדריאן 12 (13 ריבאונדים), טוריאן גרין 11 (6 אסיסטים), תום מעיין 8, חליל קנאסביץ' 7, אור לאומי 6, אוטום ג'קו 2

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 20, בר טימור 12 (6 אסיסטים), קרטיס ג'רלס 9, ג'רום דייסון 7, ליאור אליהו 7, יותם הלפרין 6, טראוויס פיטרסון 5, אייזיק רוזפלט 1

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל חולון חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון 100:93

צפו בתקציר

הפועל חולון גברה הערב (רביעי) בחוץ 93:100 על גלבוע/גליל והיא ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה. הרבע הראשון היה צמוד, אך ברבע השני קאליף ווייאט וג'יימס בל הפגינו יכולת מצוינת והוליכו את הסגולים ליתרון דו ספרתי במחצית. מי שרשם משחק טוב אצל המפסידה הוא אריק גריפין, שיכולת טובה שלו ושל סיגרס צימקה את ההפרש וקירבה את האורחת לשוויון, אך החטאות מיותרות מחוץ לקשת של שחקניו של בית הלחמי סגרו את הסיפור. חולון עולה למאזן 3:9 ושומרת על המקום השני עם הניצחון רביעי ברציפות, גלבוע/גליל יורדת למאזן 7:5.

מהלך המשחק:

אריק גריפין פתח טוב בצבע, והמארחת שמרה על יתרון מינימלי. לאחר מכן ווייאט והובר החלו להפציץ מבחוץ והצליחו להפוך את התוצאה. הרבע הסתיים ביתרון 21:23 לחולון. גם ברבע השני המשחק היה צמוד, כשקאוולס נכנס לעניינים אצל בית הלחמי. מנגד, ווייאט ובל רשמו נקודות עבור שמיר והאורחת החלה לברוח. המחצית הסתיימה ביתרון 37:53 לחולון. בפתיחת המחצית השנייה שחקניו של שמיר שמרו על היתרון, אך גריפין וקאוולס הצליחו לצמק את ההפרש. הרבע הסתיים ביתרון 65:75 לסגולים. המארחת המשיכה להתקרב וסיגרס צימק לשש הפרש בלבד. למרות זאת, ווייאט ובל המשיכו ללהוט ושמרו על היתרון עד הסיום. חולון מנצחת בסיום 93:100.

סטטיסטיקה:

קלעו להפועל חולון: קאליף וואייט 31, ג'יימס בל 25 (10 ריבאונדים), אלכס צ'וברביץ' ודריון אטקינס (14 ריבאונדים) 10 כל אחד, רועי הובר 8 (19 דקות), שלומי הרוש 7, טוני יאנגר 4, גוני יזרעאלי 1.

קלעו לגלבוע/גליל: אריק גריפין 29 (9 ריבאונדים), ג'ייסון סיגרס 24 (11 מ-11 מהקו, 5 אסיסטים), מייקל קוואלס 20, יחזקאל סקוורר 12 (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים), חואקין שוכמן 6, אופיר הובר 2. עמית ביר-כץ שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully