וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: משבר ביחסים בין יובנטוס לאלגרי, שעשוי לעזוב בתום העונה

מאמן הגברת הזקנה צולם מתעמת עם ראשי המועדון בסיום הסופרקאפ, והמתח בין הצדדים עשוי להוביל לפרידה מוקדמת. המועמדים להחליפו: פאולו סוזה, לאונרדו ז'ארדים ואוסביו די פרנצ'סקו

מסמיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
יעבור לארסנל? אלגרי/AP

באיטליה מדווחים על משבר ביחסים בין יובנטוס ומסימיליאנו אלגרי. ב'גאזטה' נכתב כי האיטלקי עשוי לעזוב את הגברת הזקנה בסיום העונה, שנה לפני תום חוזהו, וכי ביובה כבר סימנו מחליפים אפשריים. הסיבות למשבר? מתח בין אלגרי להנהלה על רקע מה שקרה בסיום הסופר קאפ מול מילאו בדוחא וחוסר הסכמה בין הצדדים על המהלכים בחלון ההעברות.

במהלך טקס חלוקת המדליות בדוחא, כאשר כל העיניים היו על חגיגות הזכייה של מילאן, אחד האוהדים הצליח לתפוס במצלמה את ההתפרצות של אלגרי, שנראה מתעמת עם ראשי המועדון בפה מארוטה ופאביו פראטיסי. אלגרי נופף בידיו בעצבים, צרח, והצביע לעבר השחקנים שקיבלו באותם רגעים את מדליות הכסף. למחרת דווח כי השתמש במשפט: "אני אתן להם בעיטה רצינית". במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הוא אמר: "אני מאוד כועס על מה שקרה".

על פי הדיווח, אלגרי עשוי להגיע לארסנל בקיץ ולהחליף את ארסן ונגר. שלושה מאמנים הוזכרו כמועמדים להחליפו בטורינו: מאמן פיורנטינה פאולו סוזה, שזכה עם הגברת הזקנה בליגת האלופות כשחקן, מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים, ומאמן ססואולו אוסביו די פרנצ'סקו.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
אחד המועמדים. סוזה/GettyImages

אלגרי הגיע ליובנטוס בקיץ 2014 ולמרות לא מעט ספקות הצליח להיכנס בהצלחה לנעליו של אנטוניו קונטה. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות (ומוביל את הטבלה גם העונה), בשני גביעים ובסופרקאפ האיטלקי. בעונתו הראשונה אך העפיל לגמר ליגת האלופות, שם נכנע לברצלונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully