וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ רוצה אליפות בליברפול: "ההווה טוב, העתיד ורוד, אז קדימה, בואו נלך על זה"

מאמן ליברפול מאמין בקבוצתו, טוען שיש לה כישרון, כסף, מסורת ויכולת, ולא חושש לדבר על אליפות: "כרגע ליברפול היא פנטסטית, ואנחנו צריכים לנצל את זה". פירמינו נתפס נוהג בגילופין בערב חג המולד

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם לוקאס. GettyImages
"אנחנו מספיק צעירים, אנחנו מספיק טובים, אנחנו מספיק חזקים, ויש לנו קבוצה כישרונית יוצאת מן הכלל. הבעיה היחידה היא שיש עוד כמה קבוצות שהן לא פחות טובות מאיתנו". קלופ/GettyImages

יורגן קלופ לא מנסה להוריד ציפיות, ומודה: ליברפול רוצה אליפות, והעונה. ליברפול לא לקחה אליפות מאז 1989/90, וכרגע היא במקום השני בטבלת הפרמיירליג מרחק 6 נקודות מהמוליכה צ'לסי, אבל קלופ טוען שהקבוצה מתרכזת רק בעונה הנוכחית ובתקוות הנוכחיות, ולא בתסכול על 26 העונות נטולות האליפות.

"אנחנו לא 25 השנים האחרונות, אנחנו כאן ועכשיו, אנחנו הדור הנוכחי", אמר קלופ בראיון ל"סקיי", "עד כמה שאנחנו אוהבים את השחקנים מהעבר שיצרו את המועדון הזה, אנחנו לא יכולים לעשות את העבודה שלהם, אלא את העבודה שלנו. אז בואו נעשה את זה, בואו ננסה. אנחנו מספיק טובים, והמועדון הזה מספיק גדול.

"יש לנו את הבעלים שאנחנו רוצים, כי הם לא רוצים למכור שחקנים. אף אחד לא אמור לעזוב אותנו בשביל כסף. אנחנו לא משלמים הכי הרבה כסף בעולם, אבל אנחנו יכולים לשלם מספיק כדי לגרום להם להישאר. כרגע ליברפול היא פנטסטית, ואנחנו צריכים לנצל את זה. אנחנו בהווה שהוא ממש טוב, העתיד ורוד, אז קדימה, ללכת על זה.

"זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להפסיד משחקים. מה שקצת מקטין את השמחה זה כשאנחנו מפסידים ואנשים אומרים 'זה כמו בעונת 2004/05 כשהפסדנו לא-יודע-איפה'. זה לא. זה אף פעם לא אותו דבר. אין לנו ב-DNA שאנחנו מפסידים משחקים מכריעים.

"אנחנו מספיק צעירים, אנחנו מספיק טובים, אנחנו מספיק חזקים, ויש לנו קבוצה כישרונית יוצאת מן הכלל. הבעיה היחידה היא שיש עוד כמה קבוצות שהן לא פחות טובות מאיתנו. אבל זה עדיין כדורגל. זה שאתה מקווה, לא גורם לזה לקרות. אבל זה עדיין אפשרי, ואנחנו עדיין במירוץ, זה בטוח".

אדם ללאנה יורגן קלופ ליברפול. רויטרס
כדורגל זה גם מזל, פציעות וצירופי מקרים. קלופ/רויטרס

ליברפול כבר הרשימה העונה כשגברה על ארסנל וצ'לסי, אבל נכנעה לברנלי ובורנמות'. "שיחקנו טוב מאוד עד עכשיו העונה, אבל כדי להפוך לאלוף אתה צריך לשחק טוב מאוד, וגם שיהיה לך מזל ברגע הנכון, ובלי פציעות. כשאתה מביט לאחור זה תמיד נראה שמנצ'סטר יונייטד או מי שזו לא הייתה עשתה את הכל נכון בכל משחק, אבל הם ניצחו הרבה משחקים בדקות האחרונות, ואתה חושב שזה איכות, אבל ברוב הפעמים זה צירוף מקרים. הרבה פעמים זה יכולת אישית של שחקן, והרבה פעמים צירוף מקרים. אתה חייב שיהיה לך מזל.

"אבל אתה צריך להגיע מוכן לרגעים האלה. אתה צריך שהמקריות תהיה באחוזים קטנים ככל שאפשר. כל השאר צריך להיות מתוכנן מראש, ומה שאפשר לתכנן, אנחנו מתכננים. אבל אז אתה עדיין יכול להפסיד לבורנמות', כמו שקרה לנו. הרבה אנשים, במיוחד סביב ליברפול כי היא לא זכתה בתואר הרבה זמן, יגידו ש'זה המשחק שבגללו הפסדנו את האליפות'. לא, זה לא עובד ככה".

קלופ מודה שכרגע צ'לסי היא הקבוצה הכי טובה בליגה ונמצאת בצדק בפסגה, אבל סבור שבמירוץ לתואר עוד יהיו שינויים. "אם הם ממשיכים ככה, הם אלופים ראויים, אף אחד לא יכול להטיל בזה ספק. אני די בטוח שעד עכשיו צ'לסי היא כנראה הקבוצה עם הכי הרבה מזל מבחינת פציעותץ אנחנו איבדנו את קוטיניו ואת סטארידג' ואת דני אינגס ברגעים קשים שבהם היינו זקוקים להם.

"אם זה הזאר או קוסטה בצ'לסי, האם זה יהיה אותו דבר? זו עונה ארוכה, וכולם יצטרכו לשחק מולנו שוב, ולא רק מולנו. אבל ברור שכרגע זו הקבוצה שצריך לנצח, כי הם מאוד מנוסים, כנראה הקבוצה הכי מנוסה בחלק העליון כרגע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוברטו פירמינו שחקן ליברפול (מימין) מול ג'ון אושיי שחקן סנדרלנד. GettyImages
האוהדים כועסים. פירמינו/GettyImages

* שחקני כדורגל רבים ברחבי העולם ניצלו את חופשת חג המולד כדי לבלות עם משפחותיהם. גם חלוץ ליברפול, רוברטו פירמינו, בילה עם משפחתו וחבריו בערב החג, אך הוא עשה זאת עד השעות הקטנות של הלילה, במהלכו שתה משקאות אלכוהוליים. בסיום הערב נסע הברזילאי לביתו, אך בדרך נעצר על ידי המשטרה, שלאחר בדיקת אלכוהול גילתה כי הוא נוהג בגילופין. הוא עוכב, ויובא בפני שופט. אוהדי ליברפול, ששמעו על הידיעה, זעמו ודרשו להדיחו מהסגל כבר במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully