וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת טורקיה תשתתף בטורניר הכנה ליורובאסקט שייערך בישראל

26.12.2016 / 11:29

באיגוד הכדורסל עמלים על לוח משחקי ההכנה של הנבחרת לקראת היורובאסקט שייערך בארץ כשהנבחרת הראשונה שאישרה הגעה היא הנבחרת הטורקית שזכתה בעבר במדליית הכסף באליפות העולם. בין המסייעים בהגעת טורקיה - חוסיין בשוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורקיה אישרה. אדלשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת טורקיה אישרה בימים האחרונים את השתתפותה בטורניר הכנה שתקיים נבחרת ישראל במהלך חודש אוגוסט הקרוב, לקראת יורובאסקט 2017. בימים אלו שוקדים אנשי הנבחרת והאגף המקצועי באיגוד הכדורסל על הכנת תוכנית האימונים ומשחקי ההכנה של הנבחרת, ובאיגוד רואים חשיבות גדולה באירוח נבחרת טורקיה בישראל, וזאת על רקע היחסים ההולכים והמתחממים בין שתי המדינות.

את הקשר הראשוני עם אנשי ההתאחדות הטורקית, יצרו כבר מיד אחרי הגרלת היורובאסקט באיסטנבול, מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין והמנהל מוטי דניאל. השניים פגשו במלון באיסטנבול בו התקיימה ההגרלה את ראשי ההתאחדות הטורקית וכבר באותו מעמד הציעו לנבחרת טורקיה להתארח בארץ. מי שסייע לקידום הנושא הוא שחקן העבר של מכבי ת"א חוסין בשוק, שהיה בהגרלה ופגש את אנשי המשלחת הישראלית בחום רב. בשוק הוא חבר דירקטוריון ההתאחדות הטורקית ובעל תפקיד בסניף שלה באיזמיר עיר הולדתו.

על הגעת נבחרת טורקיה לישראל אמר יו"ר האיגוד עמירם הלוי: "אנחנו רואים באירוח של טורקיה חשיבות עליונה. הספורט תמיד היה גשר בין עמים, תרבויות ודתות והיחסים שלנו עם ההתאחדות הטורקית מצוינים. אנחנו מכינים לאוהדי הכדורסל בארץ, מעבר למשחקי היורובאסקט, טורניר הכנה ברמה הגבוהה ביותר וחווית כדורסל נהדרת".

אנס קאנטר, נבחרת טורקיה. AP
צפוי להיות שם. קאנטר/AP

טורקיה היא אחת הנבחרות הבולטות באירופה עם מדליית כסף באליפות אירופה 2001 שנערכה במדינה ומדליית כסף באליפות העולם שנערכה גם כן במדינה. את הנבחרת מאמן ארגין עתמאן, מאמן גלאטסראיי, והכוכבים שלה הם עומאר אשיק, שחקן ניו אורלינס, סמיח ארדן מדרושפאקה, צ'די עוסמאן מאפס אנדולו, בובי דיקסון מפנרבחצ'ה אולקר, כשהקיץ עשויים לחזור לנבחרת גם ארסן אילייסובה ואנס קאנטר, שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שנעדרו מהטורניר האחרון.

טורקיה, בדיוק כמו ישראל, תארח בית מוקדם ביורובאסקט 2017, כששלבי ההכרעה של הטורניר ייערכו באיסטנבול. כזכור, ישראל הוגרלה לבית אחד עם ליטא, איטליה, אוקראינה, גיאורגיה וגרמניה. טורקיה מנגד הוגרלה לבית אחד עם סרביה, רוסיה, לטביה, בלגיה ובריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully