וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.12: ילד הפלא של סלטיק מבוקש, פפה ודי מריה יעברו לסין?

צ'לסי ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בקראמוקו דמבלה בן ה-13, רוג'רס חושש: "מקווה שהוא יישאר אצלנו בשנים הקרובות". הקיצוני של פריס סן ז'רמן עשוי לעבור תמורת סכום עתק, ליברפול בעקבות קווינסי פרומיס

רויטרס

שמועות

* ההחתמה של ג'וליאן דראקסלר בפריס סן ז'רמן תסכלה את יורגן קלופ, מאמן ליברפול, שניסה להביאו לאנפילד: "היינו צריכים לשכנע אותו בכסף, אבל מה שהוא באמת צריך זה אופי. אנחנו לא רוצים שחקן כמוהו. לא ניכנע לשיגעון. אנחנו רוצים לשכנע שחקנים להגיע לכאן בזכות ההיסטוריה של המועדון".

* מארקה" מדווח: ה"סופר אייג'נט" ז'ורז'ה מנדס במגעים עם קבוצות סיניות על מעבר אפשרי של פפה, בלם ריאל מדריד, לליגה הסינית. חוזהו בבלאנקוס מסתיים בסוף העונה, וריאל לא מתכננת להציע לו חוזה ארוך טווח, בעוד הסינים יציעו לו שכר כפול משכרו הנוכחי (10 מיליון יורו).

* "ל'אקיפ" טוען: גם אנחל די מריה עשוי לעבור לליגה הסינית, כשהכוכב הארגנטינאי מעוניין לעזוב את צרפת ופריס סן ז'רמן, וגם פה הסוכן ז'ורז'ה מנדס הוא זה שבוחש.

* עוד מז'ורז'ה מנדס, האיש שפורח בימים אלה: "חאמס רודריגס לא יעזוב את ריאל מדריד בינואר".

עוד ב"אס": בברצלונה מעריכים שיהיה "מסובך" לחדש את החוזה של אנדרס אינייטסה. הקשר כמובן רוצה לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו ולא מעלה בדעתו לעזוב, אבל הוא כבר בן 32, ומסיים את החוזה בסיום העונה הבאה, ומאחר שהוא צפוי לבקש להמשיך להיות עם אחת המשכורות הגבוהות בקבוצה, הנשיא ברתומאו טוען: "יהיו מחלוקות, אבל הוא יישאר".

* קשר ריאל מדריד טוני קרוס נמצא בחופשת חג בלונדון, ו"סאן" כמובן ניצל את הביקור כדי להפיץ שמועות וספקולציות על מעבר אפשרי, אבל בספרד מתעלמים.

* טוטנהאם שוקלת לצרף את שחקן הכנף של קריסטל פאלאס, ווילפריד זאהה.

* "דיילי אקספרס" מדווח שפריס סן ז'רמן תציע לליברפול 40 מיליון ליש"ט על קוטיניו. נו, אז כותבים.

* "סאן" טוען כי טוטנהאם תציע לקריסטל פאלאס 30 מיליון ליש"ט על ווילפרד זאהה.

* צ'לסי וליברפול בודקות את האפשרות לצרף את השוער האנגלי של טורינו, ג'ו הארט, שהושאל לקבוצה ממנצ'סטר סיטי.

* המגן השמאלי של אסטון וילה, ג'ורדן אמאבי, מבוקש על ידי ליברפול ומארסיי.

* זוכרים את ילד הפלא של סלטיק, קראמוקו דמבלה בן ה-13? הכוכב הצעיר, שהפך לשחקן הצעיר בתולדות המועדון הסקוטי המשחק בקבוצת הנוער של המועדון (עד גיל 21), מבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. מאמנו ברנדן רודג'רס התייחס לכך: "הוא כישרון יוצא מן הכלל, וקבוצות רבות לוטשות את עיניהן לכיוונו. אני מקווה שהוא יישאר אצלנו בשנים הקרובות".

* ווסט ברומיץ' ואברטון מעוניינות בקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, מורגן שניידרלין.

* ליברפול מעוניינת בחלוץ ההולנדי של ספרטק מוסקבה, קווינסי פרומס, שכבש 37 שערים ב-78 משחקים בכל המסגרות ברוסיה.

קראמוקו דמבלה שחקן סלטיק. צילום מסך
בקרוב בפרמיירליג? דמבלה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully