וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ברשת צוחקים על רונאלדו, הכדורגלן הפעיל הראשון באח הגדול

הכוכב הפורטוגלי הפך לבדיחה בעקבות סלפי שהעלה, שרון פרי מתפשטת (הפעם בפרסומת), בקליבלנד עוקצים את הווריירס, ג'יימי אוהרה יככב בתוכנית הריאליטי, ולאסיץ' בדרך לישראל, אקס מכבי תל אביב ספג אגרוף לפנים, ביילס מבלה בשמש ודייגו קוסטה ממשיך ב"עונשים"

ירון אדרי

בווידאו: הגל הכי גדול שראינו השנה

העקיצה הקטלנית בעיתון באוהיו לעבר הווריירס אחרי הניצחון של קליבלנד הלילה

דייגו קוסטה מעניש את החברים שלו כל פעם שהם מפסידים לו ב-FIFA. הנה העונש האחרון. איזה מופרע

אקס מכבי תל אביב חטף אגרוף לפנים

אסטבן באטיסטה האורוגוואי, שהעפיל עם הצהובים לגמר היורוליג ב-2008, משחק כיום בליגה הסינית. במשחק האחרון הוא פגש את חברו לשעבר בבאסקוניה, דריוס אדאמס, והמפגש הסתיים בצורה מאוד לא נעימה מבחינתו. אדאמס לא היה מרוצה מהצורה בה באטיסטה השתמש בגופו כדי לייצר חסימה, והגיב באגרוף ישר לפניו של הברזילאי. אאוץ'!

בלאנקה ולאסיץ' בדרך לישראל

הקופצת לגובה הקרואטית, בלאנקה ולאסיץ' בת ה-33, תבלה את עשרת הימים הקרובים כאן אצלנו בישראל. בראיון בקרואטיה, דיברה ולאסיץ' על תוכניותיה לחופשת חג המולד הקרובה: "אבלה אותה בארץ הקודש. אני טסה לבדי, ואני בטוחה שאכיר לא מעט חברים חדשים".

בלנקה ולאסיץ', קופצת לגובה קרואטית. GettyImages
תבלה בישראל. ולאסיץ'/GettyImages

כוכב ה-UFC מדבר עברית

לוחם ה-MMA הקובני, יואל רומרו, נחשב לאחד הלוחמים המסקרנים ב-UFC כיום. רומרו, שזכה במדליית ארד בהיאבקות באולימפיאדת סידני, ניצח בקרב האחרון שלו שנערך בסוף ינואר את אלוף העולם לשעבר במשקל בינוני, כריס וויידמן, והוא צפוי להילחם על התואר בעתיד הלא רחוק מול מייקל ביספינג האנגלי שמחזיק בחגורה. לרומרו חיבה לא ברורה לדת היהודית, כשבחלק קטן מהלוגו שלו מופיע מגן דוד. אלא שזה לא נעצר שם. רומרו העלה וידאו מהאימון האחרון שלו, במהלכו מלמל מספר מילים בעברית.

בעקבות התמונה: כריסטיאנו רונאלדו הפך לבדיחה ברשת

כוכב ריאל מדריד העלה סלפי שלו עם בובת השעווה שלו בערב חג המולד לרשתות החברתיות, תמונה שגולשים רבים לא כל כך אהבו. בתגובה, הם החליטו לשחק קצת עם התמונה; התוצאה לפניכם (יותר נכון - תחתיכם).

הכדורגלן הפעיל הראשון שייכנס לאח הגדול

הקשר ג'יימי אוהרה, שכרגע נחשב לשחקן חופשי לאחר שחוזהו בגילינגהאם בוטל, ייכנס לעונה החדשה של האח הגדול באנגליה אשר תצא לדרך באמצע ינואר, ובכך יהפוך לכדורגלן הפעיל הראשון בתוכנית הריאליטי המפורסמת. אוהרה בן ה-30, גדל בטוטנהאם, בשורותיה שיחק במשך שש שנים, לפני שעבר לוולבס. בעונת 2014/15 שיחק בבלקפול לפני שעבר גם בפולהאם. קבוצתו האחרונה הייתה גילינגהאם.

הטניסאי האוסטרלי חושף: "ספגתי איומים על חיי ממהמרים"

בשנים האחרונות יותר ויותר שחקני טניס חושפים את העולם האפל שמאחורי הספורט. שחקנים רבים מקבלים הצעות למכור משחקים במהלך השנה, מגורמים מפוקפקים כאלו ואחרים. גם הטניסאי הישראלי אמיר וינטרוב הודה בראיון כי קיבל מספר פניות במהלך הקריירה שלו מגורמים שכאלו. כעת מגיע תורו של הטניסאי האוסטרלי, סם גרות', שסיפר בראיון על הנושא: "ספגתי איומים על חיי ממהמרים שהפסידו הרבה מאוד כסף על משחקים שלי. זה נורא, ולצערי זה הגיע גם למשפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully