וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ טרם העביר ערבויות, קלינגר לא עבר בבקרה

25.12.2016 / 7:55

שבועיים וחצי לאחר שהמנג'ר סיכם, הוא עדיין לא יכול לשבת על הספסל. במועדון טוענים: העניין יוסדר השבוע. שביעות רצון מארבייטמן. יאזביץ' לא שותף, במועדון שוקלים להיפרד ממנו

המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא יכול לשבת על הספסל. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

שבועיים וחצי עברו מאז ניר קלינגר סיכם את תנאיו בהפועל חיפה יחד עם המאמן דני גולן, אולם מאז ועד היום המנג'ר עדיין לא עבר בבקרה. בהפועל חיפה טוענים כי עניין טכני מונע מקלינגר להפוך רשמית למנג'ר הקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים יואב כץ עדיין לא העביר ערבויות לבקרת התקציבים מאז החתמתו והעניין הזה מעכב את הפיכת קלינגר לבעל תפקיד במועדון. גורם בהפועל חיפה אמר אתמול: "ניר לא לחוץ, זה עניין שייפתר בימים הקרובים".

בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה ב-1:1 מול בני יהודה, אבל במחצית השנייה הקבוצה השתפרה. נקודת האור היא כמובן שלומי ארבייטמן, שכבש שער שני ברציפות בשני המשחקים האחרונים. "חשוב מאוד שארבייטמן חוזר לעצמו, כשהוא בכושר אנחנו הרבה יותר מסוכנים. כבר אמרנו במחזור הקודם שהבעיה היא לא בהתקפה, אלא בהגנה. ננסה לעשות מקצה של שיפורים, נתחיל עוד השבוע", אמרו בקבוצה. חיים מגרלשווילי שהושעה וחזר לסגל שיחק אתמול כמחליף, אבל דני גולן עדיין מחפש לו מחליף. בניגוד לשמואל שיימן וגל שיש שנחשבים למועמדים המובילים, הקבוצה פנתה דווקא למגן בית"ר ירושלים אורי מגבו, שאמור לעזוב ללא תמורה.

פיליפ יאזביץ' לא נכנס אתמול אפילו כמחליף וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון שוקלים לשחררו. קלינגר וגולן רוצים להביא בלם שיתחרה על חולצת ההרכב ולהעביר את ברונו פניירו לעמדת הקשר באופן קבוע. אושרי רואש עשוי להמשיך בהרכב מול כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully