וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: זריהן נקנס ב-25 אלף ש"ח והושעה לשבועיים מכל פעילות

25.12.2016 / 16:10

יוסי מזרחי החליט להשעות את השחקן, שיתבקש גם לתרום לקהילה האתיופית לאחר דבריו הקשים. זריהן, שיעמוד לדין בהתאחדות, התנצל פומבית: "לא יודע איך דבר כזה יכול היה לצאת לי מהפה"

יוסי ציפקיס

חלוץ מ.ס. אשדוד ניב זריהן נקנס היום (ראשון) ב-25 אלף שקלים והושעה לשבועיים מכל פעילות בקבוצה בעקבות התקרית עם אור אינברום מול מכבי תל אביב אמש, במהלכה כינה את חברו לקבוצה: "אתיופי מסריח". ההחלטה התקבלה בסיומה של שיחה שנערכה, בין היתר עם מנכ"ל הקבוצה. את ההחלטה לקח המנהל המקצועי יוסי מזרחי, שקבע כי זריהן לא ישתתף באימונים ובמשחקים בשבועיים הקרובים. בנוסף, תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי של ההתאחדות צפויים להעמידו לדין משמעתי.

את הקנס של זריהן תעביר הקבוצה לטובת פעילות קהילתית למען הקהילה האתיופית. על אופי הפעילות וקיומה יחליטו נציג השחקנים באשדוד משה אוחיון בצוותא עם אינברום וגדי קינדה. "השחקן יתרום לטובת הקהילה שנפגעה מדבריו אמש ותרומתו תשמש לשיפוץ מועדון נוער של יוצאי אתיופיה או פעילות דומה", נמסר בהודעה של אשדוד.

זריהן פרסם גם התנצלות פומבית: "הלילה האחרון היה הלילה הכי קשה שעברתי מאז שאני משחק כדורגל. לא בגלל הביקורות ולא בגלל הפרסום, אלא בגלל מועקה והרגשה נוראית שקשה לי לתאר במילים את מה שאני מרגיש כלפי חברי אור אינברום. אור תמיד היה חבר שלי, תמיד אהבתי והערכתי אותו... לא יודע איך דבר כזה יכול היה לצאת לי מהפה, כלום לא מצדיק זאת".

עוד בנושא:

זריהן לעבר אינברום במהלך המשחק: "אתיופי מסריח". בסיום התנצל
בין הגזענות של אוהדי בית"ר לזו של ניב זריהן: אורן יוסיפוביץ על האבסורד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת ההתנצלות של ניב זריהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר סיפר גורם בכיר בקבוצה: "אין לנו בכלל ספק שזריהן אינו גזען. אבל האמירה שלו הייתה גזענית ואין לנו שום כוונה לטאטא את האירוע. מ.ס. אשדוד זה מועדון שגדלים וצומחים בו עשרות בני העדה האתיופית, ויש כאן לאורך שנים מרקם חברתי מצוין. לא צריך לעשות מניב זריהן גזען כי הוא לא כזה, אבל צריך לטפל באמירה הזו כדי שדברים כאלה לא יחזרו בעתיד".

באשדוד טענו כי לא יעברו לסדר היום על התקרית בהפסד 1:0 למכבי תל אביב אתמול, בו נצפה החלוץ זריהן מקלל את אור אינברום ובין היתר קורא לעברו: "אתיופי מסריח". בקבוצה הוחלט אמש לערוך בירור מקיף ולזמן את השחקנים למסור את גרסתם בנוגע למה שאירע. ההערכה היא כי זריהן ייענש במסגרת המועדון כאשר היום הוא יעמוד לוועדת משמעת.

אמש התייחס יגאל זריהן, אביו של השחקן, לאירוע. זריהן שעובד במחלקת הנוער של האגודה והיה בעברו מהשחקנים הבולטים ביותר שהצמיחה העיר, ביקש אמש לא להפוך את בנו לגזען. "ניב טעה וניב עשה דבר פסול, אבל אני רק מבקש לא להפוך אותו לגזען. הבן שלי לא גזען וזה לא המקרה. החברים הכי טובים של ניב הם בני העדה האתיופית. גדי קינדה מהקבוצה חי, אוכל וישן אצלנו בבית מגיל קטן. אור אינברום הוא חבר של ניב ושניהם באקדמיה של אשדוד כבר שנים ביחד. אני מבקש, אל תקחו את זה למקום הזה. ניב זרק שם מספר קללות שלא היו צריכות להיאמר וגם נפלט לו הביטוי הזה שאנחנו לא מסכימים לו וניב מאוד מצטער עליו. הוא היה מתוסכל באותה שנייה כי שום דבר לא הלך להם מבחינה התקפית ויש על החלק הקדמי של הקבוצה הרבה לחץ להבקיע וברגע אחד, הוא לא הפעיל את הראש והתפרץ בצורה כזו שאני כמובן לא מקבל".

באשדוד מאוד מוטרדים מאיך שהקבוצה נראית. יוסי מזרחי ורוני אוואט בחיפושים קדחתניים אחר קשרים וחלוץ לחלון ההעברות של חודש ינואר. "למרות שהפסדנו רק 0:1, אנחנו הקבוצה החלשה בליגה כבר חודש", הודו במועדון.

עדכון ראשון: 07:45

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully