וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לימונד ייעדר בחודש הקרוב, ברנדווין ורוט מועמדים להצטרף

24.12.2016 / 23:00

הגארד לא שיחק בהפסד הקבוצה להפועל ירושלים, במועדון מחפשים מחליף. אברהמי: "הקבוצה הזו נבנתה סביב רביב". סימונה פיאניג'אני: "כולם נתנו יותר באימונים ובמשחק השאירו הכל על המגרש"

one
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"ההרכב הנוכחי שונה בגלל שהוא לא משחק". אברהמי על לימונד/ברני ארדוב

הפועל ירושלים גברה הערב (שבת) בביתה 65:72 על הפועל תל אביב, והשלימה ניצחון כפול על הקבוצה של שרון אברהמי לאחר שגברה עליה גם בגביע המדינה בשבוע שעבר. זה היה הניצחון השלישי ברצף של הקבוצה של סימונה פיאניג'אני בכל המסגרות, והיא הצליחה להתאושש מהפסד הליגה במחזור האחרון להפועל אילת.

בהפועל תל אביב, רביב לימונד ייעדר בתקופה הקרובה ובמועדון לא מתכוונים להחזיר אותו לסגל לפני שיחלים באופן סופי מהפציעה בקרסול. מחר תיערך פגישה בה יוחלט מי השחקן שיצורף לסגל, כששני המועמדים העיקריים הם עודד ברנדווין, שפתח את העונה בקבוצה ושוחרר אחרי שחוזהו הזמני תם, ומורן רוט.

המאמן המנצח, סימונה פיאניג'אני, אמר בסיום: "כולם אומרים לי שאני צריך לקצר במסיבות עיתונאים, אז אני עושה את זה הפעם קצר. אני רק רוצה לאחל חג שמח, ולהגיד שאני גאה בניצחונות שלנו. כולם נתנו יותר השבוע באימונים אחרי הגביע והשאירו את הכל על המגרש היום. אני שמח שעצרנו אותם עם הגנה טובה. נמשיך לעבוד קשה, חג שמח לכולם".

קרטיס ג'רלס עם סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"שמח שעצרנו אותם עם הגנה טובה". פיאניג'אני עם ג'רלס/ברני ארדוב

בצד המפסיד, שרון אברהמי סיכם: "ידענו שהם יעשו את הריצה שלהם, צריך לתת קרדיט לשחקנים שלנו על זה שירושלים לא היו במשחק בחלקים מסוימים, שעצרנו אותם על 72 נקודות ושגרמנו להם להראות רע. היו רגעים שלא שיחקנו עם מספיק תנועה ולא מספיק קבוצתי. קלענו באחוזים רעים עם 3 מ-21 לשלוש, רוב הזריקות היו טובות אך הכדור צריך להכנס. הבעיה שלנו בפירוש היום הייתה בהתקפה".

על ההשפעה של הפציעה של לימונד: "כל הקבוצה הזו נבנתה סביב רביב. כשאתה מביא סוג זרים, אתה חושב איך הם יהיו לידו. ההרכב הנוכחי הוא שונה לגמרי בגלל שרביב לא משחק. תמיר משחק 34 דקות ומחזיק את הקבוצה נהדר, אך אנחנו קצרים גם בחוק הרוסי ובכלל. בסיטואציית החוק הרוסי כשהשחקן הבכיר איננו זו בעיה, ואנחנו חושבים איך לפתור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully