וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה מוותרים? בעיית הלו"ז הקשה של ברצלונה וריאל מדריד

אם שתי הגדולות של ספרד קיוו לנוח בפגרת הצ'מפיונס, הגרלת שמינית גמר הגביע קבעה אחרת. כעת, הן עומדות בפני אפשרות של 8 משחקים לא קלים תוך 24 ימים, כולל אפשרות לשני קלאסיקו

one

הגרלת שמינית גמר הגביע הספרדי שנערכה די טרפה את הקלפים עבור שתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד.

אם בעונה שעברה זכתה בארסה למפגש כפול בשלב הזה מול אספניול החלשה ואילו ריאל כלל לא שיחקה בשמינית הגמר, זכר להרחקתה מגביע המלך בשל פרשת דניס צ'רישב המושעה, הרי שהפעם זה ממש לא המצב.

הקטלאנים, שהניפו את הגביע בעונה שעברה, קיבלו בשמינית הגמר הפעם את אתלטיק בילבאו שתמיד עושה להם צרות, בעיקר במשחקים שנערכים אצל הבאסקים ואילו לבלאנקוס מצפה מפגש כפול מול סביליה החזקה.

עוד בנושא:

מויס: "פרגוסון אמר שרונאלדו יחזור, נלחמתי להביא את בייל"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני מרסלו שחקן ריאל מדריד. AP
בתוך כל הבלגן, עוד יהיו שני קלאסיקו בגביע? מסי מול מרסלו/AP

המשמעות של ההגרלה היא פשוטה: גם בארסה, שעוד מתארחת בבילבאו במשחק הראשון ולא רוצה להסתבך עם תוצאה בעייתית לקראת הגומלין וגם ריאל, ייאלצו להעמיד הרכבים חזקים על מנת להעפיל לשלב הבא. הבעיה? לשתי הקבוצות מצפה צפיפות משחקים די גדולה.

כבר עכשיו ברצלונה יודעת שהיא תשחק ב-5 בינואר אצל בילבאו בגביע, ב-8 אצל ויאריאל במשחק ליגה לא פשוט, ב-11 בגומלין נגד בילבאו וב-14 בבית נגד לאס פלמאס בליגה. אם ברצלונה תעלה לרבע גמר הגביע, שם היא עוד יכולה גם לקבל מפגש כפול מול ריאל (או אתלטיקו), היא תשחק שוב ב-17 או ב-18 (בגביע), ב-22 בחוץ מול אייבר בליגה, ב-25 בגומלין הגביע וב-29 בינואר בחוץ מול בטיס בליגה. בסך הכול, הקטלאנים עשויים לקיים שמונה משחקים תוך 24 ימים בלבד ואם יצטרכו להעמיד לכל אחד מהמשחקים הללו את ההרכב החזק שלהם, המנוחה עליה הם בנו בזמן הפגרה בין שלב הבתים לנוקאאוט של ליגת האלופות, תיעלם כליל.

גם אצל ריאל המצב די דומה. הלו"ז הצפוי שלה: בבית מול סביליה בגביע (4/1), בבית מול גרנאדה בליגה (7/1, במשחק שייפתח ב-14:00 שעון ישראל, רק 62 שעות אחרי סיום משחק הגביע), בחוץ מול סביליה בגומלין הגביע (12/1), בחוץ מול סביליה פעם נוספת, הפעם בליגה (15/1), אולי משחק ברבע גמר הגביע (18/1), בבית מול מלאגה בליגה (21/1), אולי גומלין ברבע גמר הגביע (24-25/1) ובבית מול סוסיאדד בליגה (29/1). על הנייר, לוח משחקים קצת יותר נוח מזה של ברצלונה, אבל לא הרבה יותר והשאלה שכולם שואלים את עצמם כרגע בספרד היא האם אחת מהשתיים תוותר מראש על הגביע ומה יקרה אם יהיה קלאסיקו כפול ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully