וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חושבת רק על הווריירס, בבוסטון מפרגנים לווסטברוק

אחרי הטיול מול הנטס, אצל האלופה כולם דיברו על המפגש ביום ראשון. בגולדן סטייט מודאגים מאיבודי הכדור, בראד סטיבנס החמיא לגארד הת'אנדר ואנטטוקומפו התרגש מהקהל שקרא לעברו: "MVP"

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול ג'סטין המילטון ברוקלין נטס. AP
הקאבס הצליחו לנוח טוב לפני המשחק הגדול. לאב לפני ג'סטין המילטון/AP

לילה גדוש מאוד עבר על ה-NBA, עם 14 משחקים, רגע לפני שכל הקבוצות מקבלות בין שבת לראשון מנוחה לכבוד ערב חג המולד ואחריו, מגיע החג עצמו ועמו חמישה משחקים גדולים ובראשם, קליבלנד - גולדן סטייט. אז מה היה לנו הלילה?

עוד בנושא:

קליבלנד והווריירס ניצחו, ווסטברוק שוב כיכב

seperator

קליבלנד:

הקאבס ריסקו את ברוקלין 99:119 והם ביתרון שני משחקים על פני טורונטו במזרח. זה היה הניצחון התשיעי של האלופה בעשרת המשחקים האחרונים, כאשר ההפסד היחיד הגיע אצל ממפיס, במשחק אליו לא התייצבו כל הכוכבים. קליבלנד הובילה ב-46 הפרש הלילה במהלך הרבע השלישי וכולם התפנו לנוח ולהתכונן למשחק הגדול בראשון, בבית מול הווריירס.

לברון, שיהיה בקליבלנד בכריסמס לראשונה מאז 2008 ומחזיק עם הקבוצה במאזן 0:3 ביתי בחג לעומת 2:0 בחוץ (בשתי העונות האחרונות הוא הפסיד במיאמי ואצל הווריירס), כבר חושב על יום ראשון: "נהיה מוכנים ונגיע עם תכנית משחק ברורה שהמאמן ייתן לנו. האם אנחנו מוכנים כבר עכשיו לסדרה של שבעה משחקים מול הווריירס? ממש לא. הגארד הפותח שלו בחוץ לארבעה חודשים ואנחנו בכלל לא בראש של סדרה כרגע. נהיה מוכנים למשחק הקרוב בראשון בצורה הכי טובה שאפשר להתכונן למשחק עונה סדירה".

על היריבה הקרובה הוסיף לברון: "הם גם ככה היו, יחד עם הספרס, הקבוצה הכי קשה שנאלצתי לשמור עליה בקריירה. אז מה הם עשו כדי להפוך את זה לקשה יותר? הוסיפו את אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה, קווין דוראנט. הם קבוצה נהדרת, מכונה משומנת היטב".

גם המאמן טיירון לו נשמע דרוך: "אני חושב שאם שתי הקבוצות האלה ימשיכו לנצח, זה יכול להיות הסלטיקס - לייקרס של הדור הנוכחי. מדובר בשתי קבוצות מצוינות". קיירי אירווינג הוסיף: "פשוט ננסה ליהנות מהמשחק הזה. בסופו של יום, זה רק משחק עונה סדירה. ברור שיהיו אמוציות גבוהות. אם אתה לא בא מוכן למשחק כזה, עם כל כך הרבה שחקנים גדולים על הפרקט, אתה פשוט לא שייך לאירוע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
סלטיקס - לייקרס חדש? לו/AP

גולדן סטייט:

35 אסיסטים, אבל גם 23 איבודים, שיא עונתי, היו מנת חלקם של הווריירס ב-113:119 הקשה שהם השיגו בדטרויט: "לא נוכל לנצח הרבה משחקים אם ניתן 33 נקודות מאיבודים", סיכם סטיב קר את המשחק הקשה, שהוציא מגולדן סטייט יותר אנרגיות ממה שהיא תכננה לפני הדילוג מעיר המכוניות לקליבלנד, לקראת יום ראשון, "לפחות הסיומת שלנו הייתה חזקה. צריך גם לתת קרדיט לדטרויט. ההגנה שלהם היא בטופ 5 בליגה והם גרמו לנו לאבד המון כדורים".

בצד המפסיד, סטן ואן גנדי ראה את הקבוצה המבטיחה שלו צוללת למאזן 18:14 ונותר שוב מאוכזב: "לא הצלחנו לשמור עליהם. תראו את המספרים שלהם", אמר בסיום, "כשהקבוצה שלך משחקת כל כך קשוח ואתה עדיין לא מצליח לשמור על היריבה, אני כמאמן צריך להסתכל טוב במראה, כי כנראה לא נתתי לשחקנים תכנית משחק טובה מספיק".

דריימונד גרין, שחזר לווריירס אחרי לידת בנו, קלע רק 1 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-6 לשלוש, אבל חילק 12 אסיסטים וקטף 10 ריבאונדים. לגרין ניתנה האופציה להישאר עוד יום עם זוגתו והתינוק החדש, דריימונד ג'מאל, אבל הוא אמר: "להרבה שחקנים בקבוצה יש ילדים שהם משאירים מאחור. ככה זה בליגה. הרגליים שלי לא ממש היו על הפרקט היום ובגלל זה הזריקות לא נכנסו, אבל אתה מתרגל למסעות הקשים ב-NBA. הייתה לי חוויה מדהימה, להיות שם ולקבל את הילד שלי לעולם ואז לבוא ולשחק פה".

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס מול רג'י ג'קסון דטרויט פיסטונס. AP
דריימונד חזר עם לא מעט חלודה, אבל הסתדר מול רג'י ג'קסון והפיסטונס/AP

אוקלהומה סיטי:

ראסל ווסטברוק שוב התפרע. הגארד של הת'אנדר לקח אחריות וקלע את כל 15 הנקודות האחרונות של קבוצתו, שיצאה מבוסטון עם 112:117 מרשים מאוד. ווסטברוק סיים בפעם השלישית ברציפות עם יותר מ-40 נקודות וסיפק טריפל דאבל 14 העונה, לאחר שנעצר על 45 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

הממוצע העונתי שלו עדיין עומד על טריפל דאבל ובסיום הוא אמר: "חשוב לי לדעת איך לסגור משחקים. כל השחקנים הכי הטובים לומדים איך לעשות את זה". לבראד סטיבנס, מאמן הסלטיקס המתוסכלים, שירדו למאזן 13:17 בלבד, נותר רק להחמיא: "שמנו עליו שומרים מצוינים והוא עשה מהלכים גדולים. אני לא יודע מה לומר חוץ מאשר 'להוריד בפניו את הכובע' על מה שהוא עשה שם".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
"להוריד את הכובע". ווסטברוק/AP

שיקגו:

רובין לופז וטאג' גיבסון הורחקו בהפסד לשארלוט. לופז נזרק מהמגרש לאחר שהוא הכניס את שני המרפקים שלו, בבת אחת, לפנים של קודי זלר ומרווין וויליאמס. התקרית אירעה 38 שניות לסיום, כאשר המשחק כבר היה גמור וכעת, לופז עשוי לספוג השעייה: "העניינים התחממו על הפרקט ואני משחק עם הרבה תשוקה", אמר לופז העצבני בסיום. גיבסון, שספג שתי טכניות, היה יותר נחרץ: "השופטים לא יכולים לתת למשחק לצאת ככה משליטה. שחקנים שלהם נתנו מכות 'מתחת לחגורה'. השופטים צריכים לעשות עבודה טובה יותר".

seperator

מילווקי:

הקהל בוויסקונסין שאג לעבר יאניס אנטטוקומפו, לראשונה בקריירה הקצרה של הגריק פריק בן ה-22, "M-V-P", בשעה שהכוכב ירד למנוחה שלו, אחרי שיא קריירה של 39 נקודות ב-96:123 המוחץ על וושינגטון: "אנחנו יכולים לשבת פה ולדבר עליו כל היום, הוא היה ענק", החמיא המאמן ג'ייסון קיד, "מה שהיה מיוחד הערב זה שלא הלכנו אליו, הכדור פשוט מצא אותו והוא סיפק את הסחורה. הוא עשה את כל העבודה הקשה בעצמו". היווני עצמו נשמע נרגש מהקהל: "עבר לי 'וואו' בראש כשהם קראו ככה לעברי, אבל אני עוד לא שם. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולעזור לחברים לנצח משחקים ואולי, בתקווה, יום אחד אהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully