וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיק בילבאו הודיעה: יראי אלברס חולה בסרטן האשכים

הנהלת הבאסקים כינסה מסיבת עיתונאים דחופה בה הודיעה כי הבלם בן ה-21, שערך העונה 15 הופעות במדי הקבוצה, יעבור ניתוח להסרת הגידול בשבוע הבא. נשיא בילבאו: "לא ננטוש אותו"

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרופאים אופטימיים. יראי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם בן ה-21 נבדק על ידי הצוות המקצועי של בילבאו, שקבע כי הוא צריך לעבור ניתוח כדי להסיר את הגידול הסרטני באשכיו. רופאי בילבאו אופטיימים לגבי סיכויי החלמתו של יראי. נשיא המועדון, חוסו אורוטיה, סיפר במסיבת העיתונאים: "יראי הוא בחור חזק וכולנו עומדים מאחורים. לא ננטוש אותו, הוא אופטימי ואנחנו אופטימיים יחד איתו. נתמוך בו בכל דרך, הוא מוכיח בגרות במהלך המצב הבעייתי הזה". בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "נבקש לכבד את חייו הפרטיים של השחקן ולהחזיק אצבעות במאבק שלו נגד המחלה".

במהלך העונה יראי שיתף פעולה עם אמריק לאפורט ופתח בתשעה משחקים בליגה הספרדית. גם בליגה האירופית הוא רשם שש הופעות והוא נחשב לאחד מהשמות המבטיחים של המועדון. ההודעה על מצבו של יראי הובילה לגל תמיכה ברשת.

בילבאו צלחה את שלב הבתים של הליגה האירופית והיא מדורגת במקום השביעי בליגה הספרדית עם 26 נקודות אחרי הסיבוב הראשון. עוד לפני ההודעה על מצבו של יראי, הבאסקים הוגרלו למפגש כפול מול ברצלונה בשמינית גמר הגביע הספרדי. משחקו האחרון של יראי היה ב-19 בדצמבר, אז ניצחה הקבוצה בסן מאמס 1:2 את סלטה ויגו. מי שצפוי לתפוס את מקומו בהגנה של ארנסטו ואלוורדה הוא מיגל סן חוסה, שזומן לאחרונה גם לסגל נבחרת ספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully