וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימור לקראת הפועל תל אביב: "חשוב לנו להתחיל לשפר עמדות בליגה"

23.12.2016 / 16:06

אחרי שעלתה לרבע גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים תארח את הקבוצה של שרון אברהמי (20:30, ספורט 5). שון ג'ונס לא יתלבש. בכורה לקרמייקל באשדוד במשחק החוץ בהרצליה (18:30, ספורט 5)

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"יהיה משחק מרתק". טימור/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל, שנועל את הסיבוב הראשון, ייצאו לדרך מחר (שבת). במוקד משחקי המחזור תעמוד ההתמודדות בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, שבוע אחרי ניצחון סגנית האלופה בדרייב אין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בני הרצליה, שאיבדה גובה ומומנטום בתקופה האחרונה, תנסה לחזור לעצמה על חשבון מכבי אשדוד/באר טוביה של מאיר טפירו.

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

אחרי תקופה לא טובה הצליחה הפועל ירושלים לחבר שני ניצחונות רצופים - ניצחון ביורוקאפ על אולם, שסידר לאדומים את המקום השני בשלב הבתים הראשון, וניצחון בגביע המדינה על הפועל תל אביב, ובעזרת ההגרלה הנוחה שקיבלה, בירושלים רואים ביום בהיר הזדמנות לתואר נוסף העונה אחרי גביע ווינר. בבירה לא מקלים ראש ביריבתם, למרות פערי הכוחות שבלטו במשחק הקודם בין הצדדים, ומצפים למשחק קשה וצמוד. במקביל בקבוצה מנסים להתחזק לקראת פתיחת שלב הטופ 16 ביורוקאפ, בעוד כשבוע וחצי. מי שלא יתלבש בשורות הקבוצה הוא שון ג'ונס, כשטרנס קינסי, שנעדר במשחק הקודם מסיבות אישיות, ישוב לסגל.

"משחק קשה נגד קבוצה טובה. כולם קיבלו תזכורת בשבוע שעבר כמה המשחקים בין שתי הקבוצות מרתקים ותחרותיים ואני מאמין שכך יהיה גם מחר", אמר בר טימור לקראת המשחק, "חשוב לנו להתחיל לשפר עמדות בליגה וכדי לנצח נצטרך לתת משחק קבוצתי טוב בשני צידי המגרש"

בהפועל תל אביב מתקשים להגדיר את פתיחת העונה הנוכחית כמוצלחת. אמנם הקבוצה של שרון אברהמי תסיים את הסיבוב הראשון בצמרת ובמאזן חיובי, אך ההדחה בשמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים, והתחושה הכללית שהקבוצה לא משחקת מספיק טוב, מלווה את ראשי המועדון. מה שגורם לתסכול גדול בקבוצה הוא המצב הבריאותי של רביב לימונד, שעשוי לקבל מנוחה ממושכת אחרי המשחק הקרוב נגד ירושלים, כשבמקביל במועדון בודקים אפשרות לצרף גארד ישראלי, כשייתכן שעודד ברנדווין שהיה חתום על חוזה זמני עד כחודש, ישוב למועדון. אלייז'ה ג'ונסון, שהגיע לקבוצה לפני מספר שבועות, ימשיך לא להתלבש, כשקבלת האזרחות של אדריאן בנקס מתעכבת.

"אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להישאר יחד, ולשמור על ריכוז לאורך כל 40 הדקות", אמר שרון אברהמי לקראת המשחק, "אנחנו באים כאנדרדוג, אבל לא נרים ידיים מראש"

שחקן מכבי ראשון לציון ג'קי קרמייקל מול שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי. ברני ארדוב
הוא חזר. קרמייקל/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי אשדוד/באר טוביה (18:30, ספורט 5)

התקופה הלא טובה של בני הרצליה המשיכה גם ביום רביעי האחרון במסגרת היורופקאפ כשהקבוצה של מיקי גורקה הובסה בבית על ידי נאנטר והתרחקה משמעותית מחלום העלייה ל-16 האחרונות במפעל. הרצליה רשמה ניצחון אחד בארבעת משחקיה האחרונים, על מכבי רחובות מהלאומית, וגם הוא הושג בדרך לא דרך. מהסיבה הזאת במועדון יודעים שהמשחק נגד אשדוד הוא קריטי כדי לשנות מומנטום, והפסד בו, לפני שני משחקים רצופים נגד הפועל ירושלים, בבית במסגרת הליגה ובחוץ במסגרת הגביע, עשוי להוביל לכדור שלג שישכיח את פתיחת העונה הנהדרת.

הניצחון שהשיגה מכבי אשדוד לפני עשרה ימים על מכבי קרית גת נתן לה יתרון משמעותי על המקום האחרון בטבלה, וגם נתן לצוות האימון אוויר כדי לבצע שינויים בסגל. ג'קי קרמייקל, ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, ופרסטון נואלס, ששיחק במשך שנתיים בעירוני נס ציונה, הצטרפו לקבוצה, שחיכתה במשך זמן רב כדי להוסיף שחקנים לסגל. באשדוד מאמינים ביכולתם לצאת לדרך חדשה, ויודעים שהם תופסים את הרצליה במצב נוח יחסית כדי לעשות זאת. מי שצפוי להעדר משורות הקבוצה של מאיר טפירו הוא ג'ייק כהן, שסובל מפציעה קלה בכף רגלו. פרסטון נואלס יישאר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully