וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ה"גרדיאן": רונאלדו חזר למקום הראשון, ליאונל מסי שני

הפורטוגלי ביצע מהפך בפסגה וגבר על יריבו בפער קטן, 63 מ-124 המצביעים נתנו לו את מירב הנקודות. סוארס, גריזמן, ניימאר ובייל משלימים טופ 6 מהליגה הספרדית, גם מחרז בעשירייה הראשונה

one

ה"גרדיאן" האנגלי השלים היום (שישי) את הרשימה שלו, על 100 הכדורגלנים הגדולים בעולם, כאשר הוא פרסם את הטופ 10 וכמובן, יש לא מעט עניין.

אל המקום הראשון חזר אחרי שנת הפסקה אחת כריסטיאנו רונאלדו, שבסוף 2015 היה רק במקום השני. כוכב ריאל מדריד ופורטוגל, שזכה בשנה החולפת בליגת האלופות, ביורו וגם בכדור הזהב של פראנס פוטבול לאחרונה, קיבל 4,789 נקודות, כולל 63 בחירות למקום הראשון מבין 124 מצביעים.

במקום השני התייצב ליאונל מסי, שפינה את הפסגה. הוא היה קרוב לרונאלדו וקיבל 4,721 קולות, כולל 30 בחירות למקום הראשון.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
שוב בטופ 2. רונאלדו ומסי/AP

אל המקום השלישי הגיע חברו של מסי לחוד הקטלני של ברצלונה, לואיס סוארס, שקיבל 4,455 קולות ודילג מקום אחד למעלה ביחס לשנה שעברה. רק אחד המצביעים לא בחר כלל בסוארס והוא קיבל 12 בחירות למקום הראשון.

רביעי נבחר כוכב אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, שבשנה שעברה היה אי שם במקום ה-35 ולפני שנתיים רק 74. הוא קיבל 13 בחירות למקום הראשון.

ניימאר סיים חמישי, ירידה של שני מקומות עבורו (הוא קיבל רק בחירה אחת למקום הראשון). גארת' בייל הגיע למקום השישי, עלייה של עשרה מקומות ביחס לשנה שעברה (ארבע בחירות למקום הראשון). אל המקום השביעי הגיע רוברט לבנדובסקי, השחקן הראשון ברשימה שלא משחק בליגה הספרדית. את העשירייה הראשונה סוגרים פייר אמריק אובמיאנג, אלכסיס סאנצ'ס וריאד מחרז, שהוביל את לסטר לאליפות והיה היחיד שלא סיים בטופ 6 אך כן קיבל בחירה אחת למקום הראשון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ריאד מחרז לסטר סיטי. GettyImages
היכולת שלו בלסטר עשתה את שלה. מחרז/GettyImages
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
בייל מתחת לניימאר?/GettyImages

פרשן וואלה! ספורט מיכאל יוכין היה בפאנל המצביעים. העשיריה הראשונה בדירוג 40 השחקנים שהעביר כוללת את ניימאר, ליאו מסי, לאונרדו בונוצ'י, אנגולו קאנטה, כריסטיאנו רונאלדו, אנטואן גריזמן, גארת' בייל, לואיס סוארס, אלכסיס סאנצ'ס וטוני קרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully