וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: דולי מנגה מהפועל תל אביב מוגדר כשוהה בלתי חוקי

23.12.2016 / 11:54

עוד מחדל באדום: רשות האוכלוסין וההגירה פתחה בחקירה ועשויה לגרש את החלוץ האנגולי, שאשרת השהייה שלו בישראל הסתיימה בנובמבר. הקבוצה עלולה לספוג קנס כבד ואפשר שייפתח נגדה תיק פלילי

ניב אהרונסון

הבלאגן (שוב) חוגג בהפועל תל אביב: לוואלה! ספורט נודע שחלוץ הקבוצה דולי מנגה מוגדר החל מתחילת חודש נובמבר כשוהה בלתי חוקי ונגד הקבוצה עלול להיפתח תיק פלילי בהקדם. מנגה הגיע כנבחן בחודש אוגוסט למכבי פתח תקוה. לאחר שהמלאבסים ויתרו על השחקן, הסוכן דודו דהאן הציע לאדומים לבחון את השחקן למשך מספר ימים. לאחר כמה שבועות בהם התאמן עם הקבוצה ולאור העובדה שלא היה כסף רב כסף רב כדי להחתים זרים אחרים, החליט בזמנו המנהל המקצועי אלי גוטמן להחתים את מנגה.

מנגה נכנס לארץ באוגוסט עם אשרת שהייה עד חודש נובמבר האחרון, וכעת הוא מוגדר כשוהה בלתי חוקי ואפילו לא מחזיק בוויזת תייר. במשרד הפנים מתכוונים לשלוח למשרדי המועדון פקחים מטעמם כבר בתחילת השבוע לשלוח ושוקלים לגרש אותו מישראל. בנוסף, הפועל מסתכנת בקנס כספי גבוה ובפתיחת תיק פלילי בגין העסקת עובד בלתי חוקי.

שחקן הפועל תל אביב דולי מנגה. מור שאולי
עוד מחדל. מנגה/מור שאולי

חשוב לציין כי כבר היו תקדימים לעבירות מסוג כזה בעבר, ובכל המקרים משרד הפנים בסופו של דבר הסתפק בקנס כספי גבוה והשחקנים עצמם לא גורשו מהארץ לאחר הסדרת אישור העבודה שלהם. גורמים בהפועל תל אביב טוענים כי בחודש אוקטובר נשלחה לקבוצה בקשה להסדרת אשרת העבודה של מנגה, אולם בגלל מצוקה כספית הוחלט שלא לשלם את אשרת העבודה.

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "השחקן דולי מנגה נכנס לארץ באוגוסט למטרת מבחנים בקבוצת כדורגל. אשרת השהייה שלו הסתיימה בנובמבר ולאף קבוצה בארץ אסור להעסיקו, שכן הדבר הוא בגדר עבירה על החוק".

תגובת הפועל תל אביב תובא לכשתתקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully