וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ודניז חזניוק זכו באליפות ישראל בטניס

המחבט מספר 1 ניצח בגמר את דניאל צוקרמן המפתיע 3:6, 4:6 והניף את התואר בפעם הרביעית ברציפות והשביעית בסך הכול בקריירה. חזניוק זכתה לראשונה, אחרי 1:6, 1:6 קליל על מאיה טחן

דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
פעם רביעית ברציפות, שביעית בסך הכול. סלע אלוף/מגד גוזני

דודי סלע זכה היום (שישי) בפעם הרביעית ברציפות והשביעית בסך הכול בקריירה באליפות ישראל בטניס, זאת לאחר שגבר במשחק הגמר 4:6, 3:6 על דניאל צוקרמן המפתיע.

צוקרמן בן ה-21, המדורג רק במקום ה-530 בעולם, הפתיע בחצי הגמר את אמיר ויינטרוב ונתן פייט יפה גם בגמר, אבל למחבט הבכיר של ישראל, המדורג 96 בעולם, היו את התשובות בכל הנקודות החשובות והוא גרף עוד תואר.

דודי סלע דניאל צוקרמן טניסאים ישראלים. מגד גוזני
סלע פרגן ליריבו/מגד גוזני

בסיום, סלע פרגן ליריבו: "דניאל שיחק מדהים. הוא התקדם בצורה מדהימה בשנים האחרונות. הוא שחקן חבל על הזמן, לא ציפיתי. מבין כל הטניסאים פה הוא הילד הכי נחמד".

עוד הוא הוסיף: "כל פעם אני מנסה להתאמן בחודש הזה לקראת האליפות. אני מרגיש טוב, תחילת שנה עכשיו ואני מקווה שתהיה שנה טובה. הייתה לי שנה שהתחילה מאוד טוב באוסטרליה. בסוף היה פחות טוב, הייתי עייף וביטלתי תחרויות. רציתי להיות רענן ל-2017. המטרה לשנה הבאה היא להיכנס ל-50 הגדולים בעולם. הייתי שם השנה ולא המשכתי בעקביות. אני רוצה לעשות פשוט ולהיות עוד כמה שנים בטופ".

צוקרמן סיכם: "נלחמתי. אני רוצה להגיד לדודי כל הכבוד. הוא שיחק ממש טוב ואני מאחל לו את כל ההצלחה ושתהיה לו אחלה עונה ב-2017. נתתי הכול ואני מקווה שבשנה הבאה יהיה יותר טוב. כיף לקבל כל מחמאה מדודי. הייתי הולך לדייויס כשהייתי קטן. לפני כמה שנים זה היה חלום לשחק מולו ועכשיו זה קורה. אני מקווה להמשיך את המומנטום מהאליפות הזו ושהתחרות הזו תתן לי ביטחון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דניז חזניוק טניסאית ישראלית. מגד גוזני
אלופת ישראל. חזניוק/מגד גוזני

עוד קודם לכן, דניז חזניוק, המחבט מספר 2 של ישראל, אשר מדורגת במקום ה-247 בעולם, הוכתרה כאלופת ישראל בטניס לראשונה בקריירה שלה, לאחר ניצחון קליל ומוחץ, 1:6, 1:6 על מאיה טחן, המדורגת אי שם במקום ה-1,222 בעולם.

חזניוק בת ה-22 לא התקשתה לרגע לאורך המשחק מול היריבה הצעירה, שתחגוג את יום הולדתה ה-18 בחודש הבא. חזניוק אמרה בסיום: "התכוננתי לזה הרבה זמן, כבר שנים, חלמתי על זה. זה סוג של חלום שמתגשם. זו התרגשות להיות מספר 1 באליפות ישראל". טחן סיכמה: "השתפרתי בהרבה מובנים, זה היה שבוע מצוין וחוויתי דברים שעוד לא חוויתי בקריירה הקצרה שלי. בעתיד אעכל את מה שקרה השבוע וזה יוסיף לי המון".

מאיה טחן טניסאית ישראלית. מגד גוזני
טחן לא הייתה ברמה של חזניוק, אבל רשמה הישג נאה עם העלייה לגמר/מגד גוזני
טל בורשטיין שחקן עבר בגמר אליפות ישראל בטניס. מגד גוזני
אורח ביציע: טל בורשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully