וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כוכב דרום אמריקאי עובר לסין: אוסקר נמכר מצ'לסי לשנגחאי

לא רק קרלוס טבס: הקשר הברזילאי עזב את צ'לסי אחרי ארבע שנים ויחבור לוילאש בואש והולק בקבוצה מהבירה. הבלוז יקבלו עליו 60 מיליון ליש"ט, הסכום הגבוה ביותר שקיבלו אי פעם עבור שחקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אוסקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד כוכב דרום אמריקאי עובר לליגה הסינית. הקשר הברזילאי אוסקר עזב היום (שישי) רשמית את צ'לסי אחרי ארבע שנים, וחתם לשלוש עונות בשנגחאי SIPG של אנדרה וילאש בואש תמורת כ-60 מיליון ליש"ט - סכום המכירה הגבוה בתולדות מועדון הפאר האנגלי (סכום השיא הקודם שולם על דויד לואיז, שעבר לפ.ס.ז' ב-2014 תמורת 50 מיליון).

בקבוצה הסינית אוסקר יחבור להולק, שחתם בקבוצה בקיץ, והשניים יתמודדו ראש בראש בדרבי עירוני מול כוכב דרום אמריקאי אחר, קרלוס טבס, שנמצא על סף חתימה בשנגחאי שנואה. אחרי המשחק מול קריסטל פאלאס (0:1) גם וויליאן נפרד מהקשר. "קריירה של כדורגלן היא קצרה מאוד, וכשמגיעה הצעה כזו אתה צריך לחשוב לא רק על עצמך, אלא גם על המשפחה שלך. אני מבין אותו, הוא רוצה להיות מוכן ליום שאחרי הפרישה".

אוסקר הצטרף לצ'לסי מאינטרנסיונאל ב-2012 והפך לאחד השחקנים האהודים והמוערכים בסטמפורד ברידג'. ב-130 הופעות במדי הבלוז הוא 22 שערים, זכה באליפות פרמיירליג אחת, הניף את גביע הליגה האירופית וגם את גביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully