וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "אני מרגיש שכולנו שידרנו על אותו גל מול צסק"א"

23.12.2016 / 9:52

גארד מכבי תל אביב מוכן למפגש מול דרושאפקה ודיוויד בלאט: "יש בינינו יחסים חמים" ומנסה להתעודד: "ההבדל בין המשחק מול הכוכב האדום לצסק"א הוא בעיקר מנטלי" (19:45, 5+ לייב)

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב תערוך היום (שישי) אימון קליעות קליל, לקראת המשחק הערב מול דרושאפקה, קבוצתו של דיוויד בלאט (19:45, 5+ לייב). אחרי ההפסד הכואב שלשום מול צסק"א מוסקבה בהיכל וכשהם עדיין ללא מאמן קבוע, התבקשו השחקנים להציג מלחמה ו"לקפוץ על כל ריבאונד".

מי שיהיה נוכח במשחק, אך לא יעמוד על הקווים לצד בלאט, הוא עוזרו איינארס בגאצקיס, שיחתום מחר באופן רשמי על החוזה שלו ויהפוך למאמן החדש של מכבי תל אביב.

סילבן לנדסברג אמר לקראת המשחק: "נכון שהפסדנו לצסק"א, אבל לוח הזמנים החדש של היורוליג צפוף ואנחנו רוצים לחזור לנצח. זו הזדמנות גם לפגוש שוב את בלאט. אשוחח איתו, הוא אימן אותי שנתיים ויש בינינו יחסים חמים".

עוד בנושא:

ליאור ליובין: "אני מאמין בסוני ווימס, כל הקבוצה מאמינה בו"

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. יוסי ציפקיס
מנסים להתעודד. לנדסברג/יוסי ציפקיס

לנדסברג ניסה להישמע מעודד למרות המצב: "אני מרגיש שכולנו שידרנו על אותו גל מול צסק"א. הבנו את החשיבות של המשחק וחבל שזה נגמר בהפסד. ההבדלים בין המשחק מול הכוכב האדום למשחק ביום רביעי ולדרך בה הופענו הם בעיקר מנטליים, כי יש כאן קבוצה נהדרת ומאוד מוכשרת. המפתח הוא לשחק ביחד ולהתאמץ".

על המינוי הקרוב של בגאצקיס הוסיף לנדסברג: "אני לא מכיר אותו כמאמן, אבל נרגש מהגעתו. אם הוא יגרום לכולם לעבוד ויגרום לנו לעשות את מה שצריך, זה יהיה מאוד חיובי".

בלאט עצמו אמר לאתר היורוליג לקראת המשחק: "יש לי המון כבוד ואהבה למכביף לאנשי המועדון ולאוהדים. העברתי שם חלק מרכזי מהקריירה שלי. זה משחק מיוחד עבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully