וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: די מריה התעמת עם אונאי אמרי, הבעלים התערב לטובת המאמן

על פי התקשורת בצרפת, "האטרייה" לא אהב לשמוע את הביקורת של המאמן וענה לו, מה שהוביל את אל חאליפי לדרוש מהארגנטינאי שיפור מיידי. האם בגלל זה די מריה לא שותף במחזור האחרון?

שחקן פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה. GettyImages
לא מסתדר עם אמרי, אבל בטח לא ירצה לפגוש שוב את ואן חאל? די מריה בבעיה/GettyImages

הפתיחה הלא מספיק טובה של העונה עשתה את שלה ומעמדו של מאמן פריס סן ז'רמן, אונאי אמרי, לא ממש יציב. בימים האחרונים נפוצו דיווחים רבים לפיהם המנהל המקצועי פטריק קלויברט שוקל לפטר את אמרי ולהחליף אותו בבן ארצו, לואי ואן חאל, אולם נדמה שלפחות כרגע, המאמן הספרדי זוכה לתמיכה מסוימת מכיוון הבוס הגדול, הבעלים נאסר אל חאליפי.

בתקשורת הצרפתית מדווחים כי לאחר ההפסד המפתיע של הפריזאים בשבוע שעבר, 2:1 מול גנגאן, התפתח עימות מילולי חריף בין אמרי לכוכב הארגנטינאי של הקבוצה, אנחל די מריה. המאמן דרש מהשחקנים להראות שיפור ביכולת ובעיקר, בגישה ו"האטרייה" לא ממש אהב לשמוע את הביקורת הזו וענה למאמנו.

בשלב זה, נדרש אל חאליפי להתערב בבלגן ובחר לצדד במאמן, תוך שהוא דורש מדי מריה לגלות שיפור ניכר ביכולת כאשר הליגה הצרפתית תחזור מפגרת החורף שלה, בחודש הבא. בעוד שבעונה שעברה לארגנטינאי היו 15 שערים ו-25 בישולים, הרי שהעונה הוא עומד על שלושה שערים ושבעה בישולים בלבד ב-21 משחקים בכל המסגרות.

במחזור האחרון שלפני הפגרה, פ.ס.ז' הביסה 0:5 את האחרונה בטבלה לוריין ודי מריה לא נכלל בסגל. בקבוצה טענו כי מדובר בבעיה בשריר, אולם בצרפת היה מי שידע לספר כי די מריה למעשה נענש על התנהגותו וסיפור הפציעה היה מפוברק.

אגב, יהיה מעניין אם ואן חאל יגיע לעיר האורות. למי ששכח, די מריה היה הרכש הבומבסטי שהובא למנג'ר ההולנדי הוותיק כאשר זה הגיע בקיץ 2014 למנצ'סטר יונייטד. הארגנטינאי נרכש מריאל מדריד תמורת כמעט 60 מיליון ליש"ט, אך הוא ו-ואן חאל לא הסתדרו לרגע ובסיום עונה אחת, בה רשם רק ארבעה שערים ב-32 הופעות, נמכר די מריה לפריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully