וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל: "כרמלו אנתוני מכור לאור הזרקורים, הוא לא ווינר"

המאמן הוותיק, שהדריך את מלו במשך שש עונות בדנבר, תקף אותו בספר חדש: "הוא היה מנצל אנשים. לא הייתה לו מחויבות לעבודה קשה". גם ג'יי אר סמית' חטף. דיוק השעתה את הכוכב שלה

כרמלו אנתוני ג'ורג' קארל מאמן דנבר נאגטס ב-2005. GettyImages
זיכרונות לא טובים. כרמלו וקארל בימי דנבר/GettyImages

ג'ורג' קארל עבר הרבה מאוד ב-NBA. המאמן הוותיק, שהדריך בין היתר את קליבלנד, גולדן סטייט, סיאטל, מילווקי, דנבר ובעונה שעברה את סקרמנטו, מדורג חמישי בכל הזמנים בניצחונות (1,175) ושביעי בהפסדים (824).

כעת, ממרומי 65 שנותיו, הוא מתכונן לקראת יציאת ספרו, Furious George (משחק מילים על Curious George כמובן), שיראה אור בחודש הבא. ב"ניו יורק פוסט" השיגו עותק של הספר ופרסמו כמה "פנינים" מתוכו ובעיקר, את זכרונותיו של קארל על השנים בנאגטס, שם עבד בין 2005 ל-2013 ואימן בין היתר את כרמלו אנתוני וג'יי אר סמית'. הזכרונות הללו, איך לומר בעדינות, לא ממש טובים.

"כרמלו היה שחקן ההתקפה הכי טוב שאי פעם אימנתי. הוא גם יכול היה להפוך לשחקן ההגנה הכי טוב בליגה בעמדה שלו", החמיא קארל, ועבר לדברים פחות נעימים, "בשש העונות שלי עם כרמלו, הוא היה חידה אמיתית עבורי. הוא היה מנצל אנשים, מכור לאור הזרקורים ומאוד לא מרוצה כאשר הוא נאלץ לחלוק אותו. הוא הרגיז אותי בעיקר בגלל חוסר הדרישה שלו מעצמו להשקיע בהגנה. לא הייתה לו מחויבות לעבודה הקשה והמלוכלכת של עצירת היריב".

עוד בנושא:

"קאבס - ווריירס הוא המתנה של כולנו לכריסמס, תודה סנטה"

ג'יי אר סמית קליבלנד קאבלירס. AP
גם הוא ברשימה השחורה. סמית'/AP

קארל המשיך: "האידיאל שלי, כנראה של כל מאמן, הוא שהשחקן הטוב ביותר שלך יהיה גם המנהיג. אבל כיוון שכרמלו התאמץ רק בצד אחד של המגרש, הוא הבהיר שהוא לא יוכל להנהיג את הנאגטס, למרות שהוא אמר שהוא רוצה. בשביל לאמן אותו היה צריך להסתדר בלי ההגנה שלו ולהתמודד עם הגישה שלו. אני רוצה מאמץ בהגנה כמו בהתקפה, אולי אפילו יותר וזה ממש לא היה המצב עם כרמלו. היכולת המדהימה שלו לקלוע הפכה אותו לכוכב, אבל לא לווינר. אמרתי לו את זה והוא לא אהב לשמוע על כך".

כל כרמלו, ג'יי אר סמית' וקניון מרטין אמר קארל שהם "כמו תינוקות. היה להם יותר מדי כסף ולא הייתה להם דמות אב שתגרום להם להתנהל כמו גברים" והוסיף: "לסמית' כל הזמן היו הסחות דעת קיצוניות, בעיקר בגלל ה-Posse שהייתה סביבו. העיניים שלו תמיד הסתכלו לכיוון החוזה הבא ובחירת הזריקות שלו הייתה בעייתית".

* דיוק הודיעה הערב (חמישי) כי היא השעתה את הכוכב שלה, גרייסון אלן, לאחר שבפעם השלישית בקריירת המכללות שלו (הוא נמצא כרגע בשנתו השלישית בקולג'), הוא הכשיל שחקן יריב. אלן הסתבך לאחר ששם רגל לסטיבן סנטה אנה ממכללת אילון בניצחון של דיוק בליל רביעי. למרות שהוא התנצל בפני סנטה אנה, החליט מייק ששבסקי להשעות אותו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully