וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:3 לרומא מול קייבו, 3:3 מטורף בין פיורנטינה לנאפולי

הג'אלורוסי התבססו במקום השני בזכות שערים של אל שרעאווי, דז'קו ופרוטי, שמחקו יתרון דה גוזמן. פנדל של גביאדיני הציל את הפרטנופי בדקה ה-94 בפירנצה. פלגרי עשה היסטוריה במדי גנואה

שחקן רומא סטפן אל שעראווי. GettyImages
במקום השני. אל שרעאווי/GettyImages

אחרי ההצגה של אינטר מול לאציו וקצת לפני הסופרקאפ בדוחא בין יובנטוס למילאן, המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נמשך הערב (חמישי) עם שישה משחקים. במוקד: פיורנטינה ונאפולי נפרדו ב-3:3 דרמטי ורומא חזרה לנצח.

עוד בנושא:

איטליה: אינטר הביסה 0:3 את לאציו, צמד שישי העונה למאורו איקרדי
שישי בדוחא: הסופרקאפ האיטלקי בין יובנטוס למילאן
לשון הרע: הקשיים של בוב בראדלי האמריקאי בכדורגל הבריטי | "הפודיום"
בלם העתיד של ריאל, הפספוס של ברצלונה: תגליות חצי העונה באירופה
"לפלורטינו פרס אין שמץ של מושג בכדורגל, לריאל מדריד אין זהות"

seperator

רומא - קייבו 1:3

אחרי ההפסד ליובנטוס, הג'אלורוסי רשמו ניצחון ליגה רביעי מחמשת המחזורים האחרונים והם כבר עם שבעה משחקים ללא הפסד מול החמורים המעופפים, שספגו הפסד ליגה שביעי. האורחת הפתיעה את האולימפיקו כבר בדקה ה-37 כאשר ג'ונתן דה גוזמן ניצל כיסוי רע של ברונו פרס ונגח פנימה. רומא הצליחה לאזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר סטפן אל שרעאווי סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים והרגיע את אוהדי רומא. המהפך הושלם בדקה ה-52 כשאדין דז'קו ניצל ערבוביה ברחבה וממטר דחק פנימה את ה-13 שלו בליגה. דייגו פרוטי חתם בתוספת הזמן עם פנדל מדויק.

טורינו - גנואה 0:1

הרצף השלילי בן שלושת ההפסדים הסגולים של סינישה מיכאילוביץ' נקטע בזכות אנדרה בלוטי. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אדם לייאיץ' סובב כדור חופשי חד, חלוץ נבחרת איטליה נותר חופשי ונצמד לדז'קו עם 13 שערים. גנואה עם הפסד ליגה שני ברציפות והיא 23 נקודות בלבד. פייטרו פלגרי, שנולד ב-17 במרץ 2001, נכנס כמחליף בדקה ה-88. פלגרי השווה שיא היסטורי כמי שרושם את הופעת הבכורה בסרייה A בגיל הצעיר ביותר: 15 ו-280 ימים. הקודם שעשה את זה היה אמדאו אמדאי ב-1937.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה. GettyImages
ביצוע מושלם. אינסיינה/GettyImages

פיורנטינה - נאפולי 3:3

אחרי שני הפסדים רצופים, שהובילו לערעור מעמדו של פאולו סוזה, הוויולה פספסו הזדמנות להיצמד לאינטר כאשר האורחת, לא הצליחה להישאר קרובה אל המקום השני. לורנצו אינסיינה כבש בדקה ה-24 עם פגז מסובב מחוץ לרחבה, לפני המחצית ניקולה קאליניץ', ספג כרטיס צהוב מוקדם, ניצל מהרחקה אחרי שצלל בצורה ברורה ברחבה. המארחת התעוררה במחצית השנייה בראשות פדריקו ברנרדסקי. בדקה ה-52 הקשר ירה כדור חופשי, שפגע בחוסה מריה קאייחון, והכניע את ריינה. דריס מרטנס המשיך ללהוט עם שער סולו מרהיב בדקה ה-68 העלה את המאזן שלו ל-11 בליגה. ברנרדסקי ענה עם מבצע אישי משלו ואיזן תוך דקה כאשר בדקה ה-82 בישול שלו, למריו סארטה המחליף, קבע 2:3. חשבתם שזה נגמר? מרטנס המשיך לחורר את ההגנה של פיורנטינה והפעם הוא הוכשל ברחבה. מנולו גביאדיני, עוד מחליף, עמד בלחץ וקבע 3:3 בדקה ה-94.

תוצאות נוספות:

קאלירי - ססואולו 3:4
כבשו לקאלירי: מרקו סאו (34), מרקו בוריילו (62), דייגו פריאס (73, 76), לססואולו: קלאוד אצ'מפונג (29), לורנצו פלגיריני (33), פרנצ'סקו אצ'רבי (58, בפנדל).
פאלרמו - פסקארה 1:1
לפאלרמו: רובין קוואיסון (33), לפסקארה: כריסטיאנו בריגי (93 בפנדל).
סמפדוריה - אודינזה 0:0

פדריקו ברננדסקי שחקן פיורנטינה. GettyImages
לא הספיק הפעם. ברננדסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully