וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון ענק לפנרבחצ'ה על צסק"א, 79:95 אחרי הארכה

שחזור הגמר מהעונה שעברה סיפק דרמה אדירה, הטורקים דרסו 4:20 בהארכה והנחילו לאיטודיס הפסד ביתי ראשון העונה. דיקסון היה מצוין (25 נקודות, 12 מהן בהארכה). 68:69 דרמטי לפאו על באסקוניה. 75:89 לברצלונה על מילאנו

ברצלונה - מילאנו 75:89

שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ', שחקן פנרבחצ'ה בובי דיקסון. GettyImages
קרב ענקים. דיקסון ותאודוסיץ'/GettyImages

המחזור ה-14 של היורוליג החל הערב (שישי) ומעבר למפגש בין מכבי תל אביב לדרושאפקה של דיוויד בלאט, מתקיימים שלושה משחקים מסקרנים נוספים. במוקד, פנרבחצ'ה הנחילה לצסק"א מוסקבה הפסד ביתי ראשון העונה. פנאתינייקוס רשמה ניצחון דרמטי על באסקוניה, ברצלונה קטעה את הרצף השלילי מול מילאנו.


צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 95:79

שחזור הגמר מהעונה שעברה הבטיח המון, וגם קיים בענק. הרבע הראשון היה כולו של אלופת אירופה, שרצה 0:12 בראשות מילוש תאודוסיץ', שחזר אחרי שנעדר מול מכבי תל אביב, וניקיטה קורבנוב בדרך ליתרון 10 בסיום הרבע. הטורקים לא נבהלו, החלו לנגוס אט אט בהפרש תוך שהם מנצלים את המשחק המפוזר של תאודוסיץ' (5 איבודים עד המחצית). ברבע השלישי צסק"א שוב הצליחה לפתוח פער של 11, אך שלשה של ג'יימס ננאני סימנה את תחילתו של קאמבק טורקי נוסף ונקודות של בובי דיקסון סגרו את הרבע ביתרון נקודה בלבד למארחת.

המומנטום של ז'ליקו אוברדוביץ' נמשך גם ברבע האחרון, ושלשה של תאודוסיץ' הייתה הנקודות היחידות של הרוסים בשש הדקות הראשונות של הרבע. 27 שניות לסיום קורבונוב צלף מחוץ לקשת אך דיקסון סחט סל ועבירה וקבע 75:75. תאודוסיץ' עוד ניסה להכריע על הבאזר אך החטיא. בהארכה צסק"א פשוט נעלמה ופנר, בראשות דיקסון (11 מתוך ה-25), רצה ל-4:20 מדהים והנחילה לצסק"א הפסד ביתי ראשון העונה. בובי דיקסון היה נהדר עם 25 נקודות (5 שלשות), 6 אסיסטים ו-4 חטיפות. אקפה אודו תרם דאבל דאבל (17 ו-11 ריבאונדים). 21 של תאודוסיץ' (5 אסיסטים ו-9 איבודים) לא הספיקו מנגד.

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
הופעה נהדרת. רייס/GettyImages

פנאתינייקוס - באסקוניה 68:69

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במומנטום נפלא אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך רק אחת יצאה כשידה על העליונה וזו הקבוצה מיוון שרשמה ניצחון חמישי ברציפות ביורוליג. המארחת פתחה את המשחק בטירוף, ורשמה רבע ראשון נהדר של 18:27, אך הספרדים הגיבו עם 23:10 ברבע השני. האורחת קיבלה הזדמנות לקלוע סל ניצחון, אך לא שחררה את הכדור מהיד והניצחון נשאר בידה של הקבוצה המקומית. כריס סינגלטון בלט עם 23 נקודות, מייק ג'יימס סיים עם 16. טורניקה שנגליה בלט עם 17 בצד השני.

ברצלונה - מילאנו 75:89

אחרי פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה במפעל, שכללה שלושה הפסדים רצופים, המארחת רשמה את הניצחון השישי שלה ביורוליג. אנטה טומיץ' להט עם 32 נקודות, טייריס רייס תרם דאבל דאבל מרשים של 18 נקודות ו-11 כדורים חוזרים כאשר ג'ואי דורסי הוסיף 20 נקודות ו-10 כדורים חוזרים כאשר האיטלקים ספגו את ההפסד השביעי שלהם ברציפות במפעל. ראקים סנדרס קלע 29 עבור מילאנו כאשר ריקי היקמן הסתפק ב-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully