וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקבוצה האלימה בעולם, המחווה של ואן פרסי למוסא סו

לקאנלס 2010 מהליגה הרביעית 11 ניצחונות רצופים לאחר שיריבותיה חששו לעלות למשחקים מולה, בנו של כוכב פנר מככב. התחפושת המטורפת של שחקני טוטנהאם, שקילה לפני קרב MMA הפכה לקרב

צילום מסך

הלוק החדש של כוכבי טוטנהאם

טירוף במחזור הסיום בבוליביה

בוליבאר, הקבוצה הגדולה בבוליביה, הגיעה למחזור סיום האפרטורה הלילה (בין רביעי לחמישי) כשהיא ביתרון שלוש נקודות על פני יריבתה הגדולה, דה סטרונגסט. בוליבאר הייתה זקוקה לנקודה, אך נקלעה פעמיים לפיגור במשחק החוץ שלה מול ספורט בויז, לפני שהצליחה להשוות פעמיים, ל-2:2 לקראת הסיום.

במקביל, פבלו אסקובר, השחקן הוותיק, כוכב נבחרת בוליביה (לא ברון הסמים המנוח), כבש שלושער והוביל את דה סטרונגסט לניצחון ענק, 2:7 במפגש שלה מול סן חוסה. בתוך תוספת הזמן במשחק של בוליבאר, כניסה חזקה של אחד משחקני ספורט בויס הובילה להרחקתו ולמהומה ענקית על כר הדשא במהלכה הורחקו עוד שני שחקנים מכל קבוצה, כך שנותרו למעשה שמונה של ספורט בויז מול תשעה של בוליבאר. השופט הוסיף לא פחות מ-11 דקות בשל המהומה ובדקה ה-101 והאחרונה, יציאה רעה של שוער בוליבאר הובילה לשער ניצחון של ספורט בויז, 2:3. בראשות הטבלה נקבע שוויון 49:49 ושתי הקבוצות, בוליבאר ודה סטרונגסט, יילכו למשחק מכריע על האליפות. שיגעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תקציר המשחק של בוליבאר

תקציר המשחק של דה סטרונגסט

אלאן רושצ'ל חזר לכר הדשא לראשונה מאז הפציעה

המגן הברזילאי, אלאן רושצ'ל, שניצל מהתרסקות המטוס בקולומביה אך איבד 19 מחבריו לקבוצת שאפקואנסה, עלה לראשנה על כר הדשא מאז הפציעה, כשזכה לבעוט את בעיטת הפתיחה במשחק ראווה שנערך לזכר ההרוגים, משחק שכל הכנסותיו הוקדשו לנפגעים. רושצ'ל התקבל בתשואות על ידי האוהדים, ונראה נרגש כשבעט את בעיטת הפתיחה.

הקבוצה הכי ברוטלית בעולם

בישראל, לקבוצות שאותן אימן אייל לחמן, יצא שם, לעתים, של קבוצה אגרסיבית למדי. אלא שאותן קבוצות של המאמן הישראלי כנראה שלא מתקרבות לקאנלס 2010 - קבוצה מהליגה הרביעית בפורטוגל הנחשבת לקבוצה הקשוחה בעולם. לקאנלס 2010 11 ניצחונות ליגה רצופים - בדיוק כמו לצ'לסי - והיא בדרך הבטוחה לליגה השלישית, אך בניגוד לבלוז, הם כלל לא שיחקו כדי לאסוף שלוש נקודות בכל משחק. בעקבות העובדה שמדובר בקבוצה אלימה אשר שחקניה לא בוחלים באמצעים, שאר קבוצות הליגה פשוט בוחרות שלא להופיע למשחקים מולה. הן מעדיפות להיקנס ב-750 דולר מאשר ששחקיניהן ייפצעו. ולכן, לקאנלס 11 ניצחונות רצופים של 0:3, והיא במקום הראשון בליגה השלישית.

כך נראה משחק של קאנלס 2010

השקילה שיצאה מכלל שליטה

בכל שקילה, לפני קרב אגרוף או MMA, מתח רב שורר באוויר, ולכן השקילות לעתים יוצאות מכלל שליטה. דוגמה נוספת לכך קיבלנו בשקילה לפני קרב בין לוחם מצרי לירדני. השניים נתנו את האות לפתיחתה של תגרת ענק, בה היו מעורבים גם מאמניהם.

פרסמה בפייסבוק: "יאללה דאלאס קאובויס", ונרצחה על ידי בנה החורג 12 דקות לאחר מכן

משטרת אוסטין חוקרת מקרה רצח מזעזע במשפחה. פונטריי ג'ונס, צעיר בשנות ה-20 לחייו, חשוד שרצח את אמו החורגת, 12 דקות לאחר שהעלתה פוסט לפייסבוק בו כתבה: "יאללה דאלאס קאובויס". על פי הדיווח, אביו של ג'ונס צפה במשחק של דאלאס עם אשתו, ולאחר שהקאובויס ניצחו, האשה החלה להתגרות בבעלה, שכנראה לא ממש מחבב את דאלאס. בעקבות זאת, החליט ג'ונס לתקוף את אמו החוגרת מאחור, לאחר שדקר אותה מספר פעמים. אביו ניסה לעצור אותו, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: "אני טוב יותר מאבא שלי"

הנתון הלא מחמיא של צ'נדלר פארסונס

הילד שהצליח למשוך את תשומת לבו של קאזינס

קווין לאב מוכן לחג המולד

התוספת החדשה למשפחת בריאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully