וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "לא פשוט להחליף את בן חיים. סקאריונה כנראה לא יפתח"

22.12.2016 / 10:30

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למ.ס אשדוד ללא שחקן הכנף המורחק: "לא חושב שסקאריונה כשיר לפתוח. קל לבקר אותנו, אנחנו צריכים את הקהל". גולסה: "השחקנים לא בורחים מאחריות"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב חזרה לאכזב במחזור האחרון כשסיימה את משחק החוץ שלה מול הפועל כפר סבא רק ב-1:1. במחזור הקרוב תהיה לה הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות עת תפגוש את מ.ס אשדוד (שבת, 18:15). היום התקיימה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בהשתתפות המאמן שוטה ארבלדזה והקשר אייל גולסה.

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
"שוינפלד? לא נדבר על שחקנים שלא משחקים פה". ארבלדזה/יוסי ציפקיס

שוטה ארבלדזה

"אשדוד היא קבוצה שרוצה לשחק, יש לה צעירים טובים, שחקני הגנה קצת אגרסיביים. טוב לפגוש קבוצה שאוהבת לשחק כדורגל ולהניע כדור. אני מאמין שהמשחק תלוי בנו, אנחנו צריכים להראות מה אנחנו מסוגלים לעשות.

"המשחקים אף פעם לא קלים, היריבות בישראל מכירות אותנו, יודעות איך לסגור אותנו ולהקשות עלינו. לפני כל משחק אני אומר שאנחנו צריכים להראות את האיכויות שלנו.

"לא פשוט להחליף את טל בן חיים, אבל זו הזדמנות לשחקן אחר. כל אחד יירצה להראות שטעיתי כשלא נתתי לו לשחק יותר. סקאריונה? אני לא חושב שהוא כשיר לפתוח.

"היו לנו כמה משחקים טובים באירופה, האוהדים נתנו אנרגיה לשחקנים ואפשר היה לראות את זה נגד דאנדוק. זה משהו שאנחנו צריכים. קל לבקר את השחקנים והקבוצה, אבל אנחנו צריכים את הדחיפה מהיציעים.

"אני מדבר עם השחקנים כל יום. חלק מהם יותר פתוחים ויש כאלו שמעדיפים להיות יותר מבודדים ולהיות לבד. אבל יש שחקנים פתוחים שמוכנים לשתף אותי בהרגשה שלהם.

"שוינפלד? אני לא חושב שמישהו מנצל את הבעיות של מישהו אחר. לא נדבר על שחקנים שלא משחקים פה. מכבי תל אביב מועדון הגון ותמיד יהיה כזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל גולסה, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"בשנייה הכול יכול להשתנות". גולסה/יוסי ציפקיס

אייל גולסה

"חתמתי פה לטווח ארוך. לקחתי בחשבון שיכול להיות שניקלע למצב כזה, אבל אני לוקח הכול בפרופורציות. יש כאן שחקנים מצוינים ואני בטוח שנצא מזה. אנחנו מדברים בחדר ההלבשה ולוקחים אחריות מלאה על התוצאות. התקשורת מפילה הכול על המאמן, אבל אנחנו יודעים טוב מאוד שהאחריות עלינו. אף אחד לא בורח מזה.

"בכפר סבא דווקא התחלנו טוב מאוד את המשחק, אבל הורדנו רגל מהגז, ספגנו וקצת נלחצנו. אנחנו מקווים לעשות רצף משחקים טוב ולחזור ליכולת של תחילת העונה. אנחנו לא צריכים להסתכל על הפועל באר שבע. ברגע שנכנס לרצף שלנו, הכול יראה אחרת. זה כדורגל ובשנייה הכול משתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully