וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בקשת ההלוואה, נאמני הפועל תל אביב ביקשו אוטובוס של "אגד"

21.12.2016 / 21:30

אחרי שפנו כדי לקבל מימון בסך 1.5 מיליון ש"ח, הנאמנים רוצים שהשופט יורה להחזיר את האוטובוס הממותג: "אגד מחזיקה את הקבוצה כבת ערובה ומסבה נזק להליך". גוטליב הורחק ממשחק אחד

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

פרויקט מימון ההמונים של הפועל תל אביב נמשך. אמש (שלישי) הושק הפרויקט למען הצלתה של הקבוצה דרך אתר 'גיב בק'. מאחורי היוזמה עומדים עורכי הדין יהב ארגמן ואופיר רונן מארגון השחקנים, המקווים לסייע למועדון שנמצא בחובות עמוקים. עד כה גיוס סכום המוערך ברבע מיליון שקלים במשך 24 שעות כאשר כל הכספים יעברו לקופת המועדון. המחירים באתר נעים בין 50 שקלים ל-90 אלף שקלים.

בינתיים, הנאמנים הגישו הערב בקשה לבית המשפט כדי שיורה לחברת "אגד" לספק לקבוצה את האוטובוס ששימש אותה עד כה. בפנייה לשופט אורנשטיין נכתב: "בקשה זו מוגשת בדחיפות, בשל הצורך לקיים את משחק הליגה הקבוע לקבוצה ביום ראשון הקרוב בבאר שבע, ולצורך הסעתם של שחקני הקבוצה ועובדי המנהל המלווים, על פי דרישות הליגה ובתוך כל באוטובוס ממותג של הקבוצה. הנאמנים סבורים כי אין מניעה לחברת אגד לספק את שירות ההסעה הנדרש, ובפרט בשל העובדה כי היא המחזיקה היחידה באוטובוס ממותג הנושא את שמה של הקבוצה וסמלה. סירובה של אגד מלספק את השירות הנדרש כאמור, ובתוך כך להתנותו בתשלום חוב עבר, אשר נוצר טרם למתן צו הקפאת ההליכים, ובתוך כך להחזיק את הקבוצה כבת ערובה, מסב נזק להליך ההקפאה שלא לצורך".

עוד בנושא:

עו"ד קוטלר: "נקבעו שלושה דיוני בוררות חדשים מול אלי טביב"
שוינפלד יקצץ ויחזור לשחק, הפועל תל אביב תנסה למכור אותו
ארון שוינפלד: "בשום שלב לא ניהלתי משא ומתן עם קבוצות אחרות"
הפועל תל אביב: כשאין אוטובוס לקבוצה, לוזון "גיבור" וגוטמן "גאון"

בית המשפט המחוזי קבע דיון בנושא חובו של חיים רמון לקבוצה ב-9 לינואר 2017, זאת בעקבות ערעור של רמון על תוצאות הבוררות. כזכור, בבוררות בין אלי טביב לרמון נקבע כי האחרון יצטרך להעביר להפועל תל אביב 2.58 מיליון שקלים. האדומים מקווים כי הכסף ייכנס לקופת המועדון בשבועות הקרובים.

נאמני הפועל תל אביב עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב הגישו היום בקשה לבית המשפט כדי לקבל מימון בסך 1.5 מיליון שקלים. לטענתם הם לא יכולו להמשיך לקיים את המועדון עד ה-5 בינואר, תאריך בו הליך הקפאת ההליכים יהיה עדיין בתוקף. בבקשה שהוגשה לבין המשפט נטען כי הם מעוניינים להלוות את הסכום מקופת הנאמן כדי לתפעל את הקבוצה. "נוכח מצבה של הקופה לא יהיה ניתן להמשיך את הפעילות לאחר התאריך 5.1.2017 ללא הזרמה של מקורות כספיים נוספים. הנאמנים סבורים כי מדובר בפתרון ראוי אשר יאפשר את המשך הפעילות לתקופה קצרה נוספת עד לאיתורו של רוכש", כתבו בבקשה.

במקביל, בקבוצה ניסו לדחות את ריצוי עונשו של אדי גוטליב לקראת המשחק מול הפועל באר שבע כאשר אל הדיון הגיעה מנהלת הקבוצה נטלי שוסטר. הבלם הורחק במחזור האחרון מול מכבי חיפה אחרי שריקת הסיום כאשר בדו"ח השיפוט נכתב כי הוא קילל את השופט, איתן שמואלביץ', ולאחר מכן התנצל בפניו. "עשינו הכל ועודנו עושים על מנת לשמר הן את היכולות המקצועיות של הקבוצה והן את אפשרות התקצוב שלה, כשאנו עושים לילות כימים על מנת להשיג את המימון והן את היכולות לתת לו ביטחון ולו מינימלי לשחקנים על מנת שהם יוכלו להרגיש בטוחים בקבוצה שמעסיקה אותם. ביקשנו שביום שני, במשחק מול מכבי חיפה, הם יעשו מאמצים וינסו להתגבר על המכשולים לאור המצב ואכן במשך רוב המוחלט של המשחק הם עשו ככל שביכולתם והדבר היה ניכר על כר הדשא. בשל האירוע בדקות האחרונות של המשחק נפסק כדור עונשין שהכריע את המשחק. אצל השחקנים התגלה תסכול רב ולצערי הדבר בא לידי ביטוי באותה התפרצות של נשוא גיליון האישום (גוטליב)".

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט מול שחקני הפועל תל אביב אדי גוטליב, אוראל דגני. ברני ארדוב
ייעדר מול ב"ש. גוטליב/ברני ארדוב

"נבקש כי לאור חשיבות היתר של תצוגת התכלית של הקבוצה על מנת למצוא רוכש תינתן האפשרות למר גוטליב לשחק במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע כאשר ככל שניתן ע"פ הדין יימחל לו העונש, משמע הכרטיס האדום, וההרחקה כאשר הדבר נעשה לאחר שריקת הסיום, מה שמותר לבית הדין את האפשרות להשהות את הענישה או לבטלה או לדחות אותה. נבקש לגלות התחשבות במצבה של הקבוצה ושחקניה כאשר היעדרותו של גוטליב תהיה ניכרת בקבוצה".

הדיין, נועם ליובין, דחה את הפנייה של האדומים וכתב: "בתקופה זו בה הקבוצה נתונה באותם קשיים הידועים לכולם אל למעורבים בניהולה, שחקניה וצוות המאמנים להשתמש במצבה וכישלונה הכלכלי כתירוץ לאירועים בלתי ספורטיביים. יש לנסות ולהביא את אותם אנשים הקשורים קשר ישיר עם המועדון להתמיד באורח חיים תקין וקיום שגרה של קבוצה עוד טרם קרות האירועים. איני רואה כל הצדקה למעשים הללו". המשמעות היא כי עונשו של גוטליב הומתק ובמקום הרחקה משני משחקים, הוא ירצה את העונש רק במחזור הקרוב.

(עדכון ראשון: 17:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully