וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון ניצחה 69:78 את קרשיאקה

הקבוצה של אריק שיבק לא הרשימה, אך התאוששה מההדחה בגביע ורשמה ניצחון רביעי במפעל הודות לריצת 0:11 ברבע האחרון. ריצ'רד (21), תומאס (17) ומקריי (16) בלטו אצל האלופה הישראלית

מטוש פוניטקה קרשיאקה מול פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
אסור להפסיד. ריצ'רד מנסה לעצור את פוניטקה/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון גברה הערב (רביעי) בביתה 69:78 על קרשיאקה במסגרת המחזור ה-10 בליגת האלופות של פיב"א, ושמרה על סיכוי לעלות לסיבוב הבא. שחקניו של אריק שיבק פתחו טוב את המשחק הודות ליכולת טובה של צ'רלס תומאס וג'אבון מקריי והצליחו לעלות ליתרון, אך לא הציגו כדורסל גדול בהמשך. מנגד, הטורקים נשארו בתמונה כשהם מנצלים אחוזי קליעה לא טובים של האלופה הישראלית. נקודת המפנה הגיעה ברבע האחרון, אותו המארחת פתחה עם המון אנרגיות. חנוכי חטף, מקריי קלע בצבע ושלשה של ריצ'רד השלימה ריצת 0:11 שהעלתה את ראשון לציון ליתרון דו ספרתי ובעצם סגרה את הסיפור. משם שחקניו של ננו מרקוביץ' לא הצליחו לחזור, למרות שהמארחת כמעט ובעטה בדלי עם הרבה איבודי כדור. יש לציין שצ'רלס תומאס קלע שלשה על הבאזר, שהעניקה הפרש של תשע נקודות לראשון לציון, בדיוק ההפרש בו הפסידה לקרשיאקה בחוץ. הקבוצה של שיבק הצליחה לנצח ולהתאושש מההדחה מגביע המדינה, ולעלות למאזן 6:4. מנגד, קרשיאקה ירדה למאזן זהה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד 21 (5 אסיסטים, 7 ריבאונדים), צ'רלס תומאס 17, ג'אבון מקריי 16, ניצן חנוכי 8, עידן זלמנסון 7 (6 ריבאונדים), אבי בן שימול 6, נמרוד לוי 3

קלעו לקרשיאקה: דז'ואן סאמרס 25, ג'ייקובאן מרקיז בראון 23, אקיף גובן 6, מטוש פוניטקה 5, ג'וש אוואנס 4, מוחמד באייגול 4, ברנט פטוואיי 2

מהלך המשחק

המשחק יצא לדרך. המשחק נפתח עם איבודי כדור והחטאות מתחת לסל משני הצדדים, עד שתומאס קלע מחצי מרחק. הפתיחה הטובה של המארחת נמשכה עם שלשה של ריצ'רד. לאחר פסק זמן, האורחת חזרה עם שלשות של בראון וסאמרס. המארחת הובילה בסיום הרבע הראשון 18:23. גם ברבע השני בראון הפציץ מבחוץ והמשיך לנגוס בהפרש. הקבוצה של שיבק לא הציגה יכולת גבוהה, אך שמרה על היתרון הודות לאיבודי כדור והחטאות של הטורקים. דקה למחצית, בן שימול רשם שתי נקודות, והמחצית הסתיימה ביתרון 33:35 לראשון לציון.

המחצית השנייה נפתחה עם חדירה יפה של ריצ'רד, אך האורחת חזרה ואוואנס השווה את התוצאה עם דאנק מרשים. אצל המארחת, ריצ'רד המשיך ביכולת הטובה שלו ברבע עם נקודות עם הרבה נחישות. שלשה של חנוכי הורידה את ראשון לציון ביתרון לרבע האחרון, 54:55. שחקניו של שיבק עלו עם הרבה אנרגיות לרבע הרביעי, וריצת 0:11 שלהם הורידה את הקבוצות לפסק זמן. מאותו רגע הכתומים לא נראו טוב והרבו לאבד כדורים, אך למזלם הטורקים החטיאו מחוץ לקשת. שלשה של תומאס על הבאזר העלתה את ההפרש לתשע, בדיוק אותו הפרש בו הפסידה בטורקיה לקרשיאקה. 69:78 לקבוצה של שיבק בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פטריק ריצ'רד עם ג'אבון מקריי/מגד גוזני

התגובות

אריק שיבק אמר בסיום: "ברגע ששואלים אותי על ליגה או גביע ואירופה אני אומר שאלה דברים שונים, אבל אחרי מה שקרה ביום ראשון, הרגשנו מובכים, אני הרגשתי מובך, המועדון הובך, זה משהו שלא היה צריך לקרות, אבל זה קרה. לא הייתי כאן במשך יומיים, אולי זאת הסיבה שניצחנו. רק אתמול התחלנו את ההכנה, הם מכירים אותנו ואנחנו מכירים אותם, הבאנו הרבה אנרגיה. עשינו את הדברים הרגילים שאנחנו עושים, אבל כשעושים אותם כשאתה חד. כדורסל זה לקבל החלטות טובות, וכשאתה מקבל אותם דברים טובים קורים".

"אנחנו אומרים את זה לשחקנים, אנחנו לא חושבים יותר מדי רחוק, יש לנו עדיין משחקים, ניקח את זה אחרי משחק אחרי משחק, יש עכשיו פגרה באירופה. יש סיכוי מבחינה תיאורטית, בגלל זה לקחתי פסק זמן חמש שניות לסיום, אי אפשר לדעת איך זה יתפתח. מה שאורדאה עשו היום, לנצח בסראטוב, זה שקטאייה מנצחת בטורקיה, בישראל, אלה הפתעות. זה היופי של המפעל הזה, הכל פתוח".

אצל המפסידה, אמר ננו מרקוביץ' בסיום: "כל הכבוד לראשון ולמאמן שיבק על הניצחון, הם עשו בדיוק מה שאמרתי לשחקנים שלי שיקרה, זה היה הסיכוי האחרון שלהם להעפיל, והסיטואציה הגרועה ביותר זה שהקבוצה השנייה פצועה, שיחקנו נורא לאורך כל המשחק והם שיחקו טוב. היו לנו חמש הזדמנויות להפוך את המשחק והעונש הגיע. זה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה, אתה יכול להפסיד, אבל לא עשינו שום דבר שמגיע לנו לנצח".

על החזרה שלו לישראל: "מאוד שמחתי להגיע לכאן, אני לא יכול להנות כי עשינו תוצאה רעה וזה קלקל לי. לישראל תמיד יש מקום טוב בלב שלי, זה היה נחמד לחזור".

על אפשרות שיגיע לאמן בעתיד בישראל: "מאמנים לא יכולים לתכנן תוכניות, זה העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully