וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה שוברט פוטר מבורוסיה מנשנגלדבאך, דיטר הקינג ימונה במקומו

על פי 'בילד', המאמן (52) שפוטר העונה מוולפסבורג יחזור למועדון בו החל את הקריירה, יחתום עד 2019 וינסה לחלץ את גלדבאך מהתחתית. המנהל הספורטיבי על הפיטורים: "החלטה לא פשוטה"

אנדרה שוברט מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שילם את המחיר. שוברט/GettyImages

דיטר הקינג ימונה למאמנה החדש של בורוסיה מנשנגלדבאך, ויחתום עד 2019, כך טוען הערב (רביעי) 'בילד' הגרמני. הקינג (52) החל את העונה בוולפסבורג אך פוטר באמצע אוקטובר אחרי פתיחת עונה מאכזבת וכעת הוא ינסה לחלץ את גלדבאך, בה החל את הקריירה שלו כשחקן, מהתחתית.

ראשי המועדון בוודאי מקווים שהקינג יצליח לעשות שינוי כפי שעשה עבור הזאבים. הוא הגיע לוולפסבורג בסיטואציה דומה בדצמבר 2012, כאשר דורגה במקום ה-15 בליגה, והוביל אותה לסיים במקום ה-11 ולאחר מגן למספר עונות מוצלחות למדי.

כל זה קורה לאחר שאנדרה שוברט פוטר הבוקר מתפקיד המאמן, אחרי שהשיג ניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלו בבונדסליגה.

דיטר הקינג מאמן וולפסבורג. GettyImages
אתגר חדש? הקינג/GettyImages

שוברט מונה לתפקיד בנובמבר בשנה שעברה, והוביל את הקבוצה למקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, אלא שהשנה משהו קרה, וגלדבאך מדשדשת בבונדסליגה, כשהיא במקום ה-14 עם 16 נקודות - ארבע יותר מלאינגולשטאדט שנמצאת מתחת לקו האדום.

"שוחחנו בימים האחרונים וקיבלנו את ההחלטה", אמר המנהל הספורטיבי מקס אברל. "ניתחנו את היכולת על המגרש ואת ההתקדמות של הקבוצה, והחלטנו ביחד ששוברט יסיים את דרכו".

שוברט בן ה-45 אימן בעבר בפאדרבורן, סנט פאולי וכן את נבחרת הנערים עד גיל 15 של גרמניה. לאחר מכן מונה למאמן קבוצת המילואים בגלדבאך ובחלוף חודשיים קיבל את תפקיד המאמן הראשי בקבוצה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully