וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תצטרך להשקיע אלפי שקלים כדי לארח בעכו

21.12.2016 / 7:55

המגרש בעכו רשום כמגרש החלופי של הקבוצה, אך הוא אינו עומד בתקנים של המנהלת מאחר ולא מותקנות בו מערכות סטטיסטיקה. האלטרנטיבות: המגרש בחיפה או המגרש העירוני בקרית שמונה

ברני ארדוב

לאחר שההתאחדות לכדורגל הודיעה לבני סכנין כי אצטדיון דוחא נסגר עד להודעה חדשה, בקבוצה מנסים למצוא פתרונות. אם תרצה לארח את משחקי הבית שלה במגרש בעכו עד אשר יתוקנו הליקויים בדוחא, בני סכנין תצטרך להשקיע סכום המוערך בכמה עשרות אלפי שקלים. בתחילת העונה שימש המגרש בעכו כמגרש החלופי של סכנין, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהמגרש לא עומד בתקנים של המנהלת לאירוח משחקים בליגת העל ובמועדון יצטרכו לכל הפחות להציב מערכת סטטיסטיקה ומעקב אחר השחקנים שהמנהלת הכניסה למגרשים בתחילת העונה.

העבודות צפויות לעלות כמה עשרות אלפי שקלים כשבהנהלת האצטדיון לא מתכוונים לשלם אותם, וראשי סכנין יהיו אלו שיצטרכו לשאת בתשלום. בני יהודה, לשם ההשוואה, שילמה 5,000 יורו על עבודות דומות במגרש בראשון לציון כשאירחה משחק ליגה שם, כשייתכן ובעכו העלות תהיה אף גבוהה יותר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שני, במועדון זועמים על עיריית סכנין והעומד בראשה מאזן גנאים כשהוא מנגד תוקף את ההנהלה בחזרה. בקבוצה ידרשו מהעירייה לתקן את הליקויים במהרה כשעד אז יבדקו בסכנין מה המגרש המשתלם להם ביותר כלכלית כשהאופציות בשלב זה הן המגרש בעכו, אם יתברר שהעבודות יהיו זולות יותר משימוש במגרשים אחרים, המגרש בחיפה והאופצייה שנראית ריאלית ביותר בשלב זה - האצטדיון בקרית שמונה, כשבמועדון עשויים לפנות בימים הקרובים לאיזי שרצקי בנושא.

עוד בנושא:

בעקבות סגירת אצטדיון דוחא: ויכוח בין הנהלת בני סכנין לעירייה

אצטדיון חדש עכו. אודי קורן
אחת האופציות. האצטדיון בעכו/אודי קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully