וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה נותחה כדי לאחות את הנזק באצבעותיה ובמערכת העצבים

הטניסאית הצ'כית, שנפגעה על ידי פורץ לדירתה, נפצעה בצורה קשה בידה. היא נותחה במשך 3:45 שעות, תיאלץ להסתובב עם גבס בין 8-6 שבועות ולא תוכל להרים כלום במשך שלושה חודשים

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה מניפה את צלחת האליפות, טורניר ווימבלדון. רויטרס
קביטובה עם הצלחת אחרי הזכייה בווימבלדון 2014. שתהיה בריאה וחזקה/רויטרס

פטרה קביטובה עברה הערב (שלישי) ניתוח שארך שלוש שעות ועוד 45 דקות. בהתחשב בחומרת הפציעה, הרופאים אמרו שהניתוח עבר בצורה מוצלחת. הרופאים איחו את הנזק שנעשה לגידים של כל אחת מהאצבעות של הצ'כית ובנוסף גם לשני עצבים ביד. קביטובה תיאלץ להתסובב עם גבס בין שישה לשמונה שבועות ולא תהיה מסוגלת לשאת משקל ביד שמאל בשלוש החודשים הקרובים.

מוקדם יותר התרחש אירוע טראומטי כשאלופת ווימבלדון פעמיים קביטובה נפצעה בדירתה בפרוסטיוב שבצ'כיה. פורץ, שהתחזה לעובד תחזוקה, חדר לדירתה של הטניסאית בבוקר ותקף אותה כשהוא גם דוקר אותה בצורה חמורה בידה השמאלית. על פי הדיווחים, הפורץ לא זיהה שמדובר בטניסאית המפורסמת עד שהתנהל בין השניים עימות במקלחת, אז הוא גם הצמיד סכין לגרונה ופצע אותה קשות באצבעות יד שמאל. יש לציין כי יד שמאל היא היד החזקה שלה ולכן קביטובה ניסתה להיאבק בפורץ בעזרתה וגם נפצעה כתוצאה מכך.

הצ'כית נכנסה לניתוח, שהוגדר כ"מציל קריירה" בעקבות המקרה החמור. עם כניסתה לחדר הניתוח, סוכנה של קביטובה אמר: "היא נמצאת כרגע בניתוח, נגרם נזק לרצועות ולגידים ביד שמאל שלה. אני מקווה לשמוע יותר בשעות הקרובות".

התגובות של עמיתותיה ואנשי עולם הטניס לא איחרו להגיע. מה-WTA נמסר ש"משפחת ה-WTA מאחלת לפטרה החלמה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully