וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי כהן, ששיחק במכללות, מועמד למ.ס אשדוד ובני יהודה

20.12.2016 / 14:26

הקשר שבילה את השנים האחרונות במכללת הארטפורד מחזיק בהצעה להיבחן בליגה האמריקאית הבכירה, אך הודה: "החלום שלי תמיד היה להצליח בכדורגל הישראלי, מאמין שיכול לתרום לקבוצות ליגת העל"

צפו בביצועיו של אודי כהן

הקשר הישראלי אודי כהן, בן 26, ששיחק בשנים האחרונות במכללת הארטפורד, מועמד לחזור לאחת הקבוצות בארץ כאשר מ.ס. אשדוד ובני יהודה מגלות בו עניין רב. הקשר שיכול לשחק במגוון של תפקידים אבל בעיקר כפליימייקר וכקשר 50-50 כמעט וחזר בעבר להפועל תל אביב, אבל לבסוף העדיף להשלים את לימודי המכללה וכאמור כעת, אף שקיבל הצעה להיבחן בליגה האמריקאית הבכירה, הוא עשוי לשוב ארצה.

כהן אמר היום: "קיבלתי הצעה להיבחן בספורטינג קנזס סיטי אבל אני רוצה לחזור לארץ. שיחקתי בצעירותי בבית"ר שמשון תל אביב, אבל אני מאמין שאחרי השנים בארצות הברית אני יכול לתרום לקבוצה מליגת העל אחרי שגדלתי במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. החלום שלי תמיד היה להצליח בכדורגל הישראלי ולכך אני שואף".

חגי אורון, סוכנו של אודי כהן, אישר את ההתעניינות בשחקן מצד קבוצות ליגת העל ואמר: "אודי שחקן עם ראיית משחק נהדרת שבמסירה אחת פותח את כל המגרש. הוא גם מומחה במצבים נייחים ומסירות עומק".

  • עוד באותו נושא:
  • אודי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully