וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה הותקפה בביתה ונדקרה בניסיון שוד: "אני מזועזעת"

שודדים במסווה של אנשי תחזוקה תקפו בדירתה את הטניסאית הצ'כית, אלופת ווימבלדון פעמיים, והיא נפצעה בכף ידה השמאלית ובכתפה: "שמחה שנשארתי בחיים"

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
חתכים בכף היד שבה היא מחזיקה את המחבט. קביטובה/רויטרס

הלם בצ'כיה: הטניסאית פטרה קביטובה, פעמיים אלופת ווימבלדון, הותקפה היום (שלישי) בביתה, נדקרה על ידי שודדים וקיבלה טיפול רפואי. הדובר שלה צוטט בצ'כיה וציין ש"זה היה מעשה פשע שגרתי, היא הותקפה בדירה שלה וטופלה על ידי רופאים, אבל הפציעות שלה לא ברמה של סכנת חיים".

הדובר לא הוסיף פרטים, אבל על פי דיווחים נוספים, היא הותקפה על ידי שודדים, ונפצעה בידה השמאלית מדקירות סכין במהלך העימות בניסיון השוד, בעיר פרוטז'וב במזרח צ'כיה. כמו כן היא סובלת מחתכים בכף ידה (שבה היא מכה, אגב). נמסר כי השודדים נכנסו במסווה של אנשי אחזקה. בהמשך היא אמורה לנסוע למומחה בפראג על מנת לבדוק אם יש פגיעה חמורה יותר בידה.

קביטובה עצמה התייחסה למקרה בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה בו נכתב: "תודה לכולכם על הברכות מחממות הלב. כפי ששמעתם, הותקפתי היום בדירתי על ידי אדם עם סכין. בניסיון להגן על עצמי, נפצעתי בצורה חמורה בידי השמאלית. אני מזועזעת, אבל שמחה שנשארתי בחיים. הפציעה חמורה ואצטרך להתייעץ עם מומחים לגביה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני חזקה ושאלחם בכך. שוב תודה על האהבה והתמיכה שלכם, ומעכשיו אני אעריך קצת פרטיות בזמן שאני מתרכזת בהחלמה".

ללא קשר, הבוקר הודיעה הטניסאית שהיא פורשת מטורניר גביע הופמן בגלל פציעה ברגלה. היא הייתה אמורה להשתתף היום באירוע צדקה בצ'כיה למען ילדים. קביטובה מדורגת 11 בעולם, וזכתה בווימבלדון ב-2011 ו-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully