וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרימה ידיים: קרוליינה ניצחה 15:26 בוושינגטון

20.12.2016 / 8:48

הפנת'רס נהנו ממשחק טוב של קאם ניוטון, שסיים עם 300 יארד וצמד טאצ'דאונים והשאירו לעצמם סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף. ג'וש נורמן הפסיד לאקסית. טום סבאג' ייפתח במשחק הבא של יוסטון

ג'וש נורמן וושינגטון רדסקינס עם קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Alex Brandon, AP
נורמן נפרד מניוטון/AP, Alex Brandon

וושינגטון (6:1:7) - קרוליינה (8:6) 26:15

סגנית האלופה, שלא תהיה בפלייאוף אלא אם יקרה לה נס גדול, פגעה קשות גם בסיכויים של הרדסקינס, ששמטו בשלומיאליות את המשחק הזה בביתם. ג'וש נורמן, שעזב בטריקת דלת את קרוליינה בפגרה, רצה להוכיח לאקסית שהיא טעתה כשלא שילמה עליו, אבל ראה אותה ממטירה 26 נקודות על ההגנה החלשה של קבוצתו.

שתי דקות לסיום הרבע הראשון, קאם ניוטון התחבר עם טד גין ג'וניור לטאצ'דאן הראשון במשחק ולמרות שרוברט קלי צימק עם טאצ'דאון משלו ל-13:9 בהפסקה, קרוליינה נשארה בשליטה. דקה בתוך המחצית השנייה, ניוטון מצא באדזון גם את מייק טולברט ועד לסיום, שתי הקבוצות החליפו שני שערי שדה, מה שהספיק לפנת'רס לשמור על יתרון יציב.

ניוטון סיים משחק טוב עם 300 יארד וצמד טאצ'ים, ג'ונתן סטיוארט סייע עם 132 יארד על הקרקע. מנגד, קירק קאזינס מסר ל-315 יארד, אבל גם רשם איבוד ופאמבל, בלי טאצ'דאונים. משחק הריצה של הרדסקינס היה מזעזע וקאזינס היה גם הרץ המוביל, עם 11 יארד מתוך 29 בסך הכול. 111 באוויר לדשון ג'קסון.

* ביל אובריאן, מאמן יוסטון, הודיע כי הוא ממשיך עם טום סבאג' גם במשחק בליל שבת מול סינסינטי. ברוק אוסווילר יישאר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully