וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל הביסה 72:95 את באמברג, ניצחון לאולימפיאקוס

הבלאנקוס קיבלו בחזרה את יול וחגגו מול הגרמנים במשחק שהיה כבר ב-37 הפרש, דונצ'יץ' סיים עם 16 נק', 6 ריב' ו-5 אס'. היוונים ניצחו 65:73 את הכוכב האדום. ניצחונות לז'לגיריס וקאזאן

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ספאנוליס יצא עם ידו על העליונה/GettyImages

המחזור ה-13 ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים: ריאל מדריד הביסה 72:95 את באמברג, אולימפיאקוס ניצחה 65:73 את הכוכב האדום בלגרד, אנאדולו אפס הופתעה כשהפסידה 84:71 לז'לגיריס וקאזאן ניצחה 60:73 את גלאטסראיי.

פאוליוס ינקונאס שחקן ז'לגיריס קובנה (ימין) מול אנאדולו אפס. GettyImages
ינקונאס/GettyImages

קאזאן - גלאטסראיי 60:73

הטורקים עדיין ללא ניצחון חוץ העונה, בעוד קאזאן עם ניצחון שני בשבעת המחזורים בלבד. קית' לנגפורד נעדר אצל הרוסים, אבל יבגני וורונוב לקח אחריות והוביל את קאזאן עם 22 נקודות, קינו קולום קלע 17 והוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ארטם פרחוסקי קלע 11, קלט 6 ריבאונדים והוסיף 3 חסימות. סינאן גולר קלע 17 נקודות, מסר 6 אסיסטים והוסיף 3 חטיפות אצל המפסידה, אמיר פרלדג'יץ' קלע 12 והוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 84:71

אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות ברציפות, הקבוצה הטורקית עכשיו סופרת כבר שני הפסדים ברציפות. אם ההפסד לבאמברג בחוץ עוד היה די הגיוני, הערב היא ספגה הפסד מביך במיוחד מול ז'לגיריס קובנה שניצחה לראשונה אחרי שני הפסדים ברציפות ושיפרה את מאזנה ל-8:5. תומא הרטל הוביל את קלעי הטורקים עם 18 נקודות, דרק בראון קלע 16 וטיילר הניקאט קלע 12 והוסיף 8 ריבאונדים. אצל האורחת בלט קווין פאנגוס עם 15 נקודות (5 מ-6 לשלוש), אדגראס אולנובאס הוסיף 14 וברוק מוטום קלע 11.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סינאן גולר שחקן גלאטסראיי (ימין) מול יבגני וורונוב שחקן קאזאן. GettyImages
וורונוב מול גולר/GettyImages

אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד 65:73

היוונים השיגו ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג והורידו בחזרה אל הקרקע את הסרבים אחרי שאלה השיגו ניצחון מרשים מאוד מול מכבי תל אביב בחמישי שעבר. אולימפיאקוס שיפרה את מאזנה ל-4:9, בעוד הסרבים תקועים על 8:5. מאט לוג'סקי סיפק עוד משחק טוב עם 18 נקודות (4 מ-6 לשלוש), אריק גרין הוסיף 15 משלו וניקולה מילוטינוב קלע 11 וקלט 7 ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס קלע רק 5. סטפן יוביץ' בלט אצל המפסידה עם 16 נקודות, אוגניין קוזמיץ' קלע 13 וקלט 14 ריבאונדים.

ריאל מדריד - באמברג 72:95

אחרי ההפסד לדרושאפקה, בו נאלצו להסתדר ללא סרחיו יול, טריי תומפקינס ואנתוני רנדולף, קיבלו הבלאנקוס את שני הראשונים בחזרה וחגגו מול באמברג, שנעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות. ריאל גמרה את המשחק כבר ברבע הראשון, אותו סיימה ב-9:24 והגיעה לפער של 37 נקודות ברבע האחרון עם 43:79, אבל בסופו של דבר הסתפקה "רק" ב-23 הפרש.

לוקה דונצ'יץ' קלע 16 נקודות (6 מ-11 מהשדה), קלט 6 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים כשהוא מוסיף גם 3 חטיפות. סרחיו יול קלע 14 (4 מ-8 לשלוש) וחילק 6 אסיסטים, טריי תומפקינס קלע 13, כמו גם גוסטבו איון שגם קלט 7 ריבאונדים. אצל הגרמנים אפשר לציין לחיוב את האיש והידית לוקה שטייגר, שסיים את המשחק עם 18 נקודות (6 מ-8 לשלוש), אבל זה היה בעיקר כדי לצמצם את מימדי המפלה ולא הרבה יותר מזה. באמברג נאלצה להסתדר ללא ה-MVP של המחזור הקודם ביורוליג, פביאן קוזר.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול יאניס שטרלניקס שחקן באמברג. GettyImages
סרחיו יול חזר ובגדול/GettyImages
שחקני ריאל מדריד ושחקני באמברג עומדים דקה דומייה לזכר ההרוגים בפיגוע בברלין. GettyImages
שחקני באמברג וריאל מדריד עומדים דקת דומייה לזכר ההרוגים בברלין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully