וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "עברו עליי ימים לא קלים", פרודום: "הביצוע שלו היה מושלם"

הקשר, שסגר מעגל וחזר להבקיע ב-1:5 של קלאב ברוז' מול קורטרייק, אופטימי: "בטוח שאשלים 90 דקות אחרי חג המולד". פרודום החמיא: "השער של רפאלוב נותן לי ביטחון לקראת המשך העונה"

שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
סגירת מעגל. רפאלוב/GettyImages

אחרי ארבעה חודשים ללא שער במדי קלאב ברוז', ליאור רפאלוב חזר אמש (ראשון) להבקיע. הקשר פתח בהרכב והשלים 74 דקות בניצחון 1:5 על קורטרייק, שהעניק לקלאב ברוז' את המקום הראשון בטבלה הבלגית, לראשונה מאז ה-29 ביולי, אחרי פתיחת עונה קשה. עבור הקשר הייתה זו סגירת מעגל מרשימה אחרי שמול אותה קורטרייק הוא נפצע ב-14 באוגוסט.

עוד בנושא:

ליגיונרים: רפאלוב חזר לכבוש בקלאב ברוז' אחרי ארבעה חודשים

רפאלוב הנרגש סיפר לתקשורת הבלגית בסיום: "אני מאושר לחזור ולהבקיע. זה קרה מוקדם יותר ממה שחשבתי ואני עדיין משחק עם סד, אבל זה הופך את החיים לקלים יותר. התקווה שלי הייתה להגיע לאיזון מסוים בין היכולת שלי למצב הפיזי. עברו עליי ימים לא קלים במהלך הפציעה, אני בטוח שבקרוב אשלים 90 דקות אחרי חג המולד".

הקשר הוסיף: "אני מוכן להתמודד עם שני משחקים בשבוע. יש לנו משחק מול אופן ולכן אני ימתין להחלטה של המאמן. אני משלים עם כל החלטה שלו ומקווה לעשות את המיטב בכל הזדמנות שהוא צריך אותי".

מאמנו של רפאלוב, מישל פרודום, חלק לו מחמאות בסיום: "אני מרוצה מהיכולת והגישה שהצגנו ובמיוחד ממה שרפא נתן. הוא מבצע דברים בצורה מושלמת, לעיתים זה נראה כאילו הוא משחק ברמה אחרת מהשאר. ביקרו אותי על השיתוף שלו בליגה האירופית, טענו שזה עלה לנו בהדחה מהמפעל אבל היה חשוב עבורי שהוא ישחק. השער שלו נותן לי ביטחון לקראת המשך העונה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully